Al 9 weken niet ongesteld?!

Hey,

Ik ben dus al 9 weken niet meer ongesteld. De laatste keer dat ik ongesteld was op 28 augustus en toen was ik dus ong. Gewoon normaal 1 week /paar dagen ongeveer ongesteld, en dus vanaf dat die week is afgelopen ben ik al 9 weken niet meer ongesteld. Ik heb wel vaker dat er 7 weken of 6 ofzo of 8 tussenzitten, nooit eigenlijk echt 4 weken. Ik ben nu ongeveer al 2/3 jaar ongesteld, en ik heb nog nooit seks gehad dus dat kan t niet zijn.....
Hebben jullie misschien ideeën? Heb ookal op internet opgezocht maarja.
Ik ben trouwens 14 ,5 jaar oud.
En ik heb ook geen ondergewicht of supererge stress ofzo. Misschien dat t dat ene pcos ofzo syndroom is?
Moet ik dit tegen mn moeder zeggen ? En dan naar de huisarts gaan met haar? Want beetje raar want ik kan natuurlijk niet zwanger zijn alleen heb wel t idee dat mn buik beetje dik is,was tie gwn al maar nu krijg ik allemaal rare waanideeën 😂
Groetjes anoniemm

6 nov 2017, Anoniemm


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou t ook niet weten, sorry. Je kan het het beste aan je moeder vertellen en misschien dan naar de huisarts gaan. Groetjess

6 nov 2017, 19:11, S
2

Ik ben soms ook 9weken niet ongesteld en soms om de maand heb je van dat wittige slijm? Want dan hoor je het binnen een masnd sws te worden.

6 nov 2017, 19:11, Ongesteld pfff
3

Hee lieve Anoniemm, soms is het dan weer en dan niet. Ik heb geen verstand. Misschien kan je het aan je moeder vragen. En weet je zeker dat je geen ondergewicht hebt? Of misschien sport je wel teveel. Big Huge🎵

6 nov 2017, 19:11, Eva🍹
4

Hey eva
Nee ik heb zeker te weten geen ondergwicht hahah en ik sport niet dusjaa

6 nov 2017, 20:11, Anoniemm
5

En ik heb meestal wel gwn van die wit/doorzichtige afscheiding maar das wel iedere dag eigk

6 nov 2017, 20:11, Anoniemm

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.