akward met jongens

heey, ik ben een meisje van bijna 17. Ik ben in klas 1,2&3 best wel gepest door een groep jongens uit mijn klas, het pesten is al zo’n twee jaar gestopt en ik krijg nu zelfs best wel veel positivisme aandacht van jongens maar door het pesten ben ik best wel ongemakkelijk met jongens geworden. Ik kan met elk meisje super goed overweg, maar als ik nieuwe jongens leer kennen weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen en doe ik me automatisch heel anders voor. Ik ben net geslaagd voor havo en ga dit jaar dus naar het hbo. Daarom zou ik hier super graag vanaf willen omdat ik gewoon weer meer jongens vrienden en evt een relatie zou willen. Heeft iemand tips om hier vanaf te komen? xx

9 jun 2020, sophie


Reacties

plaats reactie
1

Hey Sophie

Ik denk dat het belangrijk is dat je blijft proberen om te praten met jongens.
Ik snap dat je een raar gevoel hebt door je nare ervaring, maar niet alle jongens zijn zo, er zitten er ook goede tussen.
Blijf gewoon jezelf en als ze je niet goed vinden dan is het hun verlies, jij moet je niet anders voordoen, want jezelf zijn is het belangrijkste voor een relatie op te bouwen (zowel vriendschappelijker als intiem) als je dat niet kan dan is het niet de juiste persoon!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Sterkte

Hanna xxx

9 jun 2020, 12:06, Hanna

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.