afvaltips nodig

Hye,
ik wil graag vermageren want ik weeg te veel.
Ik train 6u per week en heb veel spieren(ik turn).
Ik denk dat ik hierdoor misschien zwaarder weeg. Ik durf er niet echt met mijn trainsters over te praten want ik ben bang voor hun reactie.
Als we op training gewogen moeten worden heb ik mega stress omdat ik bang ben dat mijn trainsters gaan zeggen dat ik te veel weeg.
Veel vet heb ik niet maar hebben jullie tips?
Ik werd gepest en daardoor voel ik mij nu nog slechter en dikker en zijn mijn zelfvertrouwen bijna helemaal weg. Hier weten mijn trainsters van en ze hebben gezegd als er iets was waar ik over wilde praten ik altijd bij hun terecht kan.
Dus moet ik het vertellen? En hoe? Hebben jullie tips om af te vallen?

10 mrt 2018, ikbenhet


Reacties

plaats reactie
1

Lieve ikbenhet, je kan naar bv de tips van juliatje gaan. Afval/aankom tips. Drink als eerste water, en slaap genoeg. Spuit bv parfum, en dan slaap je goed.

10 mrt 2018, 20:03, Eva🍪
2

Ik zou naar je trainers hierover gaan misschien hebben ze ervaring met zulke problemen.

10 mrt 2018, 21:03, juliatje.
3

Je hebt geen tips nodig je weegt mischien wel zwaar maar dat komt omdat je veel spieren hebt (vriendin van mij turnt ook en ik super dun maar ook zwaar door spieren). En als je je nog steeds zorgen maakt gewoon naar je trainsters gaan. Maar niet afvallen is super slecht voor je. Vooral omdat je vdel turnt heb je je proteinen nodig.

10 mrt 2018, 23:03, 👍
4

Juliatje en eva,
Hebben jullie tips die ik kan gebruiken? Ik wil liever niet dat mijn ouders het weten. Dus door heel mijn eetpatroon aan te passen komen mijn ouders het wel te weten.

Juliatje,
Hoe moet ik dit aan mijn trainsters zeggen? Ik wil ook niet het ‘aandachtskindje’ uithangen.

Al bedankt voor jullie reacties!

11 mrt 2018, 17:03, ikbenhet

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.