Afvalmaatje zoek

Heey, ik zoek eigenlijk een afvalmaatje! Willen jullie je lengte, gewicht en leeftijd achterlaten en zeggen of je dat wil? Ik ben 14 jaar, 168cm en 63 kg

16 mei 2020, Lautjeexxx


Reacties

plaats reactie
1

Dat gaat niet lukken via dit forum: alle contactgegevens worden altijd meteen weer verwijderd.

Het makkelijkste is om zo’n maatje te vinden binnen je eigen vrienden, kennissen en en klasgenoten. Maak kenbaar dat je meer wil sporten en op zoek bent, grote kans dat die behoefte ook bij iemand anders speelt. Misschien iemand waar je nog niet zoveel contact mee hebt. Als jouw klas en/of hobbygroep een groepsapp heeft, is dit bijv. een mooie plek om zo’n oproep te doen.

Mocht je niemand uit je omgeving kunnen vinden, zijn d’r ook sites waar je zo’n maatje kan vinden. Als je googelt op ‘sportmaatje’ of ‘sportpartner gezocht’, vind je wel dergelijke platformen. Let op: sommige zijn wel met een betaald lidmaatschap.

16 mei 2020, 11:05, Timo
2

Dit forum wordt idd geen succes.
Binnen je eigen contacten is het wel te vinden. Ik ben maatje met een oude middelbare schoolvriend van me. We hebben beiden een ander doel. Ik wil meer afvallen en hij wilt spieren kweken. We appen elkaar elke dag om 2 uur om te herinneren aan sporten. We sturen vetmassa's ect. naar elkaar door. Het werkt super motiverend!
Ik zou dus in je eigen contacten zoeken. Je kan het ook gewoon een sportmaatje noemen. Dan vind je makkelijker iemand ;) Je hebt vm ook facebook groepen hiervoor. Maar ik weet niet of het contact zoeken met een vreemde echt handig is.
Als je regelmaat zoekt kan je misschien ook een challenge app downloaden.

16 mei 2020, 16:05, hi
3

Ik ben 14, 173 cm en 66 kg

21 jun 2020, 19:06, Kaylee
4

Ik wil juist dik zijn kunnen jullie mij helpen om dikker te worden?

24 jun 2020, 18:06, Plssss geef me tips

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.