Afvallen zonder dat iemand erachter komt

Hoi, Ik ben 14, 1,67 meter lang en weeg 70 kilo. Ik wil heel graag afvallen maar wat ik dan ook doe, het lukt niet. Ik eet nooit snoep of zoete troep. Ik sport vaak maar toch blijf ik 70 kilo wegen. Hoe val ik nou snel af???

- byee

6 mei 2017, Anoniempjex


Reacties

plaats reactie
1

Hoiiii

Vergeet niet dat iedereen anders is. Sommige meisjes zijn nou eenmaal wat steviger gebouwd. Ten tweede moet je nooit TE snel willen afvallen. Dit kan een averechts effect hebben en dat wil je niet. Je zegt dat niemand er achter mag komen maar misschien is dit niet zo handig. Maak het bespreekbaar want misschien kan er zo rekening worden gehouden met wat er bij je thuis wordt gekookt. Je voeding is namelijk erg belangrijk. Zorg dat wanneer je honger hebt je geen snoep eet maar bijvoorbeeld een appel. Drink ipv frisdrank of ranja, water. Het zou ook kunnen helpen om niet bijvoorbeeld 3 maaltijden te eten maar deze op te delen in 6 á 8 maaltijden. Dan kan je lichaam deze maaltijden beter benutten en verteren. Je zou ook eens een dag kunnen bijhouden wat je eet en hoeveel calorieën daar in zitten. En vervolgens eens kijken wat veel calorieën bevat en wat je daarvoor zou kunnen vervangen. Dit zijn allemaal tips maar je kunt er vast nog een heleboel op internet vinden

Veel suc6 en onthoudt je bent mooi zoals je bent ❤

6 mei 2017, 20:05, Girl14
2

hier wat tips. tip 1 doe aan poweryoga dat kan helpen met afvallen. tip 2 als je spieren wild kweken kan je ook aan tai chi doen.tip 3 het is handig met afvallen dat je 30 procent sporten doet en 70 procent voeding dus bedoel ik daarmee dat als je wilt afvallen je niet alleen moet sporten maar ook gezond moet eten. tip 4 een klein beetje pure chocola per dag kan helpen om aftenvallen.tip 5 als je gaat sporten kan muziek je helpen om door te zetten.succes met afvallen ps bereken ook je bmi op deze site zodat je weet dat je niet te veel gaat afvallen doordat je dan ondergewicht krijgt.groetjes juliatje.

7 mei 2017, 11:05, juliatje.
3

hoi je hoeft geen spieren dat is meer voor jongens en het is ongezond en niet mooi maar het hoort bij je bou

7 mei 2017, 17:05, tamaraaaa
4

@tamaraaaa:

Jij hebt het meteen over bodybuilders. Wat Juliatje bedoelt is dat wanneer je percentage spiermassa wat groter is (en je percentage vetmassa kleiner), je een slanker lichaam hebt. Spieren nemen immers veel minder plaats in dan vet.

Daarnaast zorgt voldoende getrainde spieren (actieve spiermassa) voor een hogere verbranding, waardoor je gemakkelijker afvalt / op gewicht blijft. Met de zelfde activiteit, verbrand je zo dus meer calorieën.

Tot slot verbeter je ook je houding wanneer je een lichaam met meer getrainde spieren hebt. Door deze betere houding boost je zelfvertrouwen, uitstraling en aantrekkelijkheid en zorgt er ook voor dat je er slanker uitziet.

8 mei 2017, 02:05, Timo
5

@Timo het is ook zo het is heel ongezond om gespierd te zijn jongens dei hebben dat bouw mar meisjes niet en kinderen ook niet je moet niet sprten en niet afvalen waarom dan wel en je kan ook afvallen door neuken of 70% chocolade maar Eva i vind jou gek met je domme advies en je rare praatjes en julia en timo xx lekker hé

14 mei 2017, 17:05, tamaraaaa
6

Tamaraaa het klopt helemaal niet wat je zegt .Ten eerste zet spelling controle aan wat je bericht lijkt als of het door een kleuter is geschreven en als je daar moeite mee hebt oefen daar ff mee. Ten tweede in chocola zit meestal suiker toegevoegd dus dan krijg je veel suiker binnen alleen als je 2 blokjes pure chocola eet(per dag) val je af van andere soort chocola niet .Ten derde een beetje spieren hebben is niet erg en je valt zelf wat af doordat je vet verliest en spieren hebben heeft ook zen voordelen. En waar haal jij dat vandaan dat het ongezond is? volgens mij hou je meningen en feiten door elkaar. En je ben nu nogal een stereotype wat meiden kunnen ook prima spieren hebben als ze het willen.EN ZE IS 14 GEEN 16 OFZO DUS NEUKEN IS GEEN GOED IDEE.
Timo heeft gelijk over spieren.

15 mei 2017, 13:05, juliatje.
7

bent*

15 mei 2017, 13:05, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.