afvallen tips pls. help mij

hey, kijk het zit zo. Ik wil jullie eerst vragen om niet te vragen naar mijn gewicht. Ik heb genoeg van het gezever dat ik een goed gewicht heb. Ik wil hulp om mijn gewicht ( onopgemerkt) op pijl te houden en smaller te worden ( ook onopgemerkt) Geef mij gewoon tips en motivatie. Geen bezorgdheden over dat ik er niet goed mee om kan gan. Sorry dat het misschien niet zo aardig overkomt, zo bedoelde ik het niet. Ls iemand dus tips heeft! alvast bedankt!

22 jun 2021, Black Widos


Reacties

plaats reactie
1

maak een schema ofz met hoeveel x je per week gaat hardlopen en workouts doen. Verder heb ik qua eten wel een gezond schema dat iedereen lust. Hoelang wil je afvallen? Aangezien ik niet weet hoeveel je wil afvallen en hoelang je erover wilt doen, zal ik het 2 maandjes proberen als k jou was en dan op gewicht blijven.

ik ga toch vragen. hoeveel weeg je? ik ga niet zeggen dat je een prima gewicht hebt enzo, want bmi zegt niet alles. je kan nog steeds een buukje hebb

22 jun 2021, 21:06, fleur
2

Oke fleur, ik weeg nu 40.6 , 11 jaar en 1.56 m

24 jun 2021, 20:06, Black Widow
3

Het zou kunnen dat jij anorexia heeft. Of het komt doordat jij nu in de puberteit komt en jouw lichaam gaat veranderen. Bij de eerste punt raad ik toch een keer bij de psycholoog of huisarts langs te gaan, en als het de tweede punt is, dan hoef je helemaal niet te stressen. Dat was bij iedereen zo, dat kan jij niet vermijden, en dat hoeft ook niet.

24 jun 2021, 21:06, Anoniem
4

Maar hebben jullie afval tips, en ze moeten niet moordend zijn. Gewoon tips wardoor ik misschiem mijn gewicht gewoo op pijl kan houden en me zekerder voel?

26 jun 2021, 20:06, Black Widow
5

Ps, ik ben nu net 12 geworde, veranderd mijn Bmi dan?

26 jun 2021, 20:06, 11
6

Ps, ik ben nu net 12 geworde, veranderd mijn Bmi dan? Sorry ik weet niet waarom ik 11 typt

26 jun 2021, 20:06, Black Widow
7

Antwoordt op Fleur haar vraag: Ik zou graag iets van 5 kilo afvallen, 1 of 2 maanden

26 jun 2021, 20:06, Black Widow
8

Ik raad je toch sterk aan om dat niet doen. Als je dat wel doet zit op het rand van ondergewicht, en dat is net zo slecht als overgewicht. Dus mijn advies: stress niet, en alles zal goed zijn

26 jun 2021, 22:06, Anoniem
9

Lieve Black window.
Je moet beseffen dat je met je gezondheid aan het spelen bent. Dit is niet zomaar iets. Ik ga je toch helpen, dit zijn jou keuzes . het is jouw lichaam.
zo ja, blijf dat doen maar doe ook elke dag een workout. Qua eten gewoon geen snoep chips koek enzovoort. veel water en fruit.. hoop dat ik je geholpen heb.
Eerst geen gekke dingen doen, niet jezelf verhongeren of vinger in keel steken

Doe je een sport?

27 jun 2021, 00:06, Fleur
10

Ik doe dansen maar ja het is nu wel vakantie

3 jul 2021, 07:07, Black Widow

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.