Afvallen of toch niet

Afvallen of niet?
Ik weet het ff niet meer. ik vind mezelf eigelijk best dik , terwijl famillie / vrienden zeggen dat het helemaal niet zo is. Iedereen brengt mij door de war. Ik ben 1.70 lang, 63kilo en 15 jaar, dit is volgens een BMI meter gewoon een goed gewicht. Maar dan kijk ik in de spiegel en denk: jeetje wat ben ik fatzig dit kan echt niet meer. Dus nu de vraag voor jou is: wat moet ik doen, afvallen of toch niet?
En tips zijn altijd welkom!

28 apr 2017, Kim


Reacties

plaats reactie
1

Hoi niet afvallen zo wel eet iets minder maar val niet veel af want dat is slecht het hort mischien bij je dus nee

29 apr 2017, 12:04, .
2

Eet gezond, beweeg genoeg, 3 maaltijden per dag en genoeg groente en fruit! Als je dat aanhoud kom je uiteindelijk op een gezond gewicht ( dat heb je al ) maar dat zijn gewoon de basic dingen. Als je nu minder gaat eten (minder dan 2000 calorieën per dag) is dat erg ongezond. Dat helpt niet eens goed btw dus probeer dat alsjeblieft niet! Je hebt een prachtig gewicht SO DONT worry! Je hebt pas overgewicht bij 75 tot 80 kilo op dezelfde leeftijd en lengte! En je hoeft niet perfect te zijn zoals die meiden op school of in magazines, want de enige reden waarom ze hun buik bv laten zien is omdat ze onzeker zijn en willen laten zien hoe dun ze zijn 🤢 Het is juist gied om wat vormen te hebben ;)

29 apr 2017, 16:04, Happyday

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.