AFVALLEN Maatje

HELP! Ik moet afvallen, maar ik vind het super moeilijk om het te doen. graag zou ik een maatje willen hebben! Wil iemand mijn maatje zijn?
En hebben jullie ook dat jullie af willen vallen maar het gewoon niet lukt?
Liefs Liz

16 jan 2019, liz00


Reacties

plaats reactie
1

Hey liz,

Ik lees dat je graag wilt afvallen maar dat dit niet lukt.

Ik vraag me af of je wel echt af moet vallen of heb je enkel de wens om dunner te zijn dan je nu bent? Vind je jezelf te zwaar?

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou sowieso advies van een huisarts of diëtist inwinnen voordat je gaat afvallen. Op eigen houtje gaan rommelen met eten kan heel schadelijk zijn voor je gezondheid.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Amy

18 jan 2019, 08:01, Amyxx
2

Ik wil ook afvallen want ik moet namelijk 10kg afvallen!!

13 feb 2019, 14:02, Khb13
3

Hier wat afval tips en veel succes iedereen!
Tip 1 Doe kracht training.
Tip 2 Eet maximaal maar 6 keer op een dag en wacht 2-3 uur voordat je weer iets.
Tip 3 Eet geen vlees en vervang het met vleesvervangers
Tip 4 Drink alleen thee,zuivelvervanger(rijst,kokos,noten,hennep melk o.a,zonder suiker)
en water.
Tip 5 Voeg geen suiker en zout aan je eten toe.
Tip 6 Maak een afval plan.
Tip 7 Eet pittig(val je af van)
Tip 8 Doe aan een sport die voor jou werkt bij het afvallen.
Tip 9 Eet elke dag uit de schijf van vijf.
Tip 10 Kauw langzaam op je eten
Tip 11 Sport elke dag een uur.
Tip 12 Doe vaak aan cardio.
Tip 13 Let goed op etiketten, dan weet je wat je binnen krijgt.
Tip 14 Eet brood met gezond beleg zoals, fruit en groente.
Tip 15 Eet geen saus want daar heb je toch niks aan. zeg maar als jullie meer tips willen,want ik heb er een hoop!

13 feb 2019, 17:02, juliatje.
4

Ik probeer ook iets af te vallen, maar ik hou dat dan 2/3 dagen vol en dan gaat het alweer mis. Ik wil wel je maatje zijn. Wat verwacht je daar van?

3 mrt 2019, 13:03, sofiaaxx
5

Hey liz nou ik ben Dana en ik wil ook afvallen ik wil wel je maatje zijn samen kunnen wij dit dat weet ik zeker

Groetjes Dana ❤️

21 jun 2019, 07:06, DANA

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.