Afvallen maar hoe dan?

Hoi iedereen
Ik wil graag afvallen, maar het lukt me gewoon niet. Ik ben 15jaar 170m en weet eigelijks niet hoeveel ik weeg dat komt doordat m'n ouders de weegschaal voor mij hebben verstopt ( ongeveer 60 kilo denk ik )
Ik ben nu denk ik een half jaar aan het proberen minder te eten en eigelijk gaat dit best goed. Ik eet elke dag 2 broodjes en meer niet , ook sport ik bijna elke dag.Maar toch zie ik geen verschil
Heeft iemand opmerkingen of tips? Laat het me dan graag weten!

25 mei 2017, LEKKERBEK


Reacties

plaats reactie
1

opmerking: 2 broodjes is te weinig.

opmerking: je wordt van minder eten alleen maar dikker... Echt waar!

tip: je mag... nee MOET meer eten, maar daar bedoel ik niet mee snoep of zo maar fruit. Eet minstens 3 fruitstukken per dag. 1 broodje sowieso. En bij het avond eten veel groentes en zo. Goed avond eten en goed ontbijten.
Ontbijten is het belangrijkste, dus als je daar nou dat broodje en een fruitstuk neemt In de middag nog meer fruit en misschien rond 16:00 wat soep en dan goed avond eten, good luck!

26 mei 2017, 10:05, ModelXX
2

lekkerbek als je elke dag hetzelfde eet val je niet af want uiteindelijk je lichaam went eraan en je hebt een gezond gewicht dus je hoeft niet af te vallen. Maar probeer je gewicht niet lager te krijgen dan 51 kilo want dan krijg je ondergewicht en afvallen kan ook effect op je groei hebben.
En het is wel gezond als je 3 maaltijden per dag eet uit de schijf van vijf (soms mag je wel wat snoepen) maar een beloning kan ook helpen om af te vallen zodat je het lang volhoud.En als je ook iets meer eet krijg je ook meer energie om te sporten.succes ps probeer je leven niet alleen om afvallen te laten draaien. Groetjes juliatje.

26 mei 2017, 10:05, juliatje.
3

Het gaat toch niet om het uiterlijk Xx wees jezelf

26 mei 2017, 13:05, tamaraaaa
4

Je moet wel eten joh!!!

28 mei 2017, 08:05, MMM
5

Lieve meisjes, julie willen alleen maar afvallen. Of niet? Maar laat het los. Ik weet dat het moeilijk is. Het is de pubertijd. Maar je bent niet lelijk. Je wilt toch mooi zijn, je bent meer mooi als je een gezond gewicht hebt. Door meer dan nodig is afvallen is echt heel erg slecht. Bijna net zo slecht of erger als roken. En als je een beetje overgewicht hebt hoef je ook niet gelijk af te vallen. Het is je bouw. Jij bent mooi zoals je bent. Afvallen hoeft niet. En te dun heeft heel veel nare gevolgen. Ik ik ook niet afvallen. Ik ben al boos dat ik dat wou. Luister alsjeblieft, ik stuur later wat meer. Liefs Eva

28 mei 2017, 11:05, Eva
6

@tamaraaaa mooi hoor

1 jun 2017, 18:06, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.