afvallen lukt maar niet (buikomvang verminderen)

heyhoi
ik wil graag 1 kilootje afvallen maar t lukt me niet
ik weeg nu ongeveer 55 kg en wil tussen de 54/53 kilogram blijven ik ben 1,70 lang dus ik weet dat ik nu ook een gezond gewicht heb en het niet noodzakelijk is om af te vallen maar zolang ik boven de 52 kilogram blijf heb ik geloof ik een gezond gewicht
mijn kilogrammen maken me niet zo heel veel uit maar wel de omvang van mijn buik dus graag daar tips voor
groetjess xxx

26 jun 2020, horses


Reacties

plaats reactie
1

Je kan high waist broeken dragen elke dag en dan je ondergoed bij de bij doen op je heupen zeg maar heeft bij mij wel echt veel geholpen en veel water drinken en om de 2 uur plassen tenzij je slaapt en als je stil staat en niks heb te doen doe je handen in je zij en druk ze tegen je aan adem in uit in en uit als je dat lang doet ik denk een maand ofz dan kan het misschien wel echt erg helpen en veel groenten eten je kan ook een korset dragen alleen ehhh,.. dat is niet fijn denk ik of een middle waist riem kopen die kan je halen bij de New Yorker dat zijn van die ringetjes die aan elkaar vast zitten en een riem vormen bv als je een oversized T-shirt aan hebt kan je m er om heen doen en een oefening die helpt doe je handen in je zij en dan van links naar rechts bewegen ongeveer 50x elke dag dat heb ik ook gedaan dit alles alleen ben al heel erg lang gestopt ik weet echt totaal niet of dit helpt het licht er ook echt aan wat voor bouw je hebt enz maar proberen kan altijd groetjes mij xx ❤️

26 jun 2020, 21:06, Anoniem
2

Hee,
Je hoeft echt niet af te vallen hoor, ik ben ook 170 cm en ik woog 63,5. En ik wil naar de 60 en dag weeg ik nog 5 kg meer dan jij. Dus alsjeblieft, het is echt niet nodig! You're perfect just the way you are!

28 jun 2020, 10:06, paraarara
3

Je moet het wel onder begeleiding doen en het niet te snel doen, crashdieets,dieetpillen en vasten raad ik zeer af.
Tip 1 Doe niet teveel beleg op je brood en kies voor gezond beleg bijvoorbeeld fruit en groente.
Tip 2 Drink 2 of 1 glazen water voor je maaltijd dan zit je sneller vol.
Tip 3 Eet niet teveel zout bij je eten want zout is niet goed voor de lijn.
Tip 4 Voeg geen suiker toe aan je maaltijd je lichaam heeft er toch niks aan.
Tip 5 Eet een paar keer per week een handje noten zelf vult het ook en het is gezond.
Tip 6 Probeer wit brood en ontbijtkoek te vervangen door bruin brood en probeer elke dag 2 sneetjes bruin brood te eten je zit hiermee ook sneller vol probeer ook alleen bruin brood en volkoren te eten dat zijn ook de meest gezond opties. 
Tip 7 Eet ook elke dag eiwitten dus als je het niet eet bij het avondeten probeer het dan bij de lunch of ontbijt te eten (het vult ook goed) dus bijvoorbeeld ei,kaas of yoghurt.
Tip 8 Probeer wel een uur per dag te bewegen als je dat nog niet deed dan kom je sneller van je aangekomen kilo,s af.
Tip 9 Neem een fruitsmoothie dat vult erg goed en is erg gezond.
Tip 10 Eet ook langzaam bij je maaltijden en drink alleen gezonde dingen.(water,thee en melk)
Tip 11 Zoek zelf gezonde recepten op internet dan blijft het afvallen ook leuk je kan het bijvoorbeeld bij voedingscentrum opzoeken.
Tip 12 Wacht altijd 2-3 uur voordat je weer iets eet.
Tip 13 Plan je maaltijden en tussendoortjes ook.
Tip 14 Eet elke dag een beetje pure chocola dat helpt bij afvallen.
Tip 15 Probeer ook gezonde tussendoortjes te eten dus bijvoorbeeld geen suikerrijke fruitreep met weinig vitaminen maar bijvoorbeeld een mandarijn(Eet ook niet meer dan 3 op een dag)
Tip 16 Val af met een afvalbuddy.
Tip 17 stress,slaap,medicijnen,depressie,genen en snel eten hebben ook invloed op je gewicht.
Succes en zeg maar als je hulp of tips nodig hebt.

29 jun 2020, 08:06, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.