afvallen in een maand

ik zou graag 10 kilo willen afvallen in een maand, hoe moet ik dit doen wat moet ik eten en hoeveel moet ik dan sporten?... ik wil volgende maand niet helenmaal dood zijn trouwens. nou alle tips zijn welkom dankuuuu

26 sep 2019, mara


Reacties

plaats reactie
1

beste, mara wat bedoel je met: ik wil volgende maand niet helenmaal dood zijn trouwens. Maar 10 kilo in de maand is echt ongezond, en daarom kan je beter max 2 kilo per maand doen bij twijfel over je gewicht kan je naar een arts gaan en ik wil je wel gezondere leeftips geven als je wilt maar succes en bij afvallen moet je ook letten op stress,genoeg slaap,medicijnen,ziektes,genen,hormonen en eetstoornissen en depressies.

26 sep 2019, 19:09, juliatje.
2

10 kilo in een maand afvallen is volstrekt onrealistisch. Met gezond afvallen kan je zo’n 2 - 3 kilo in de maand halen. Onder uitgebreide deskundige begeleiding, misschien nog net iets meer per maand, maar nooit de 10 kilo.

Waarom wil je in één maand zo veel afvallen?

27 sep 2019, 08:09, Timo
3

is het veel? meestal als ik het probeer van ik wel drie kilo per week af. dus ik vond tien wel vrij realistisch eigelijk.

1 okt 2019, 20:10, mara
4

Wat is je bmi? want bij een gezond gewicht is dit zeer slecht en ja je schaad je gezondheid met 10 kilo per maand afvallen je kan hiervoor het beste een arts raadplegen.

1 okt 2019, 21:10, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.