afvallen in de zomervakantie

ik wil graag afvallen want een jaar geleden had ik alles van me zelf opgemeten.

taille was 73cm
heup was 85cm
borst was 51cm
bovenbeen was 84cm
lengte 169cm
gewicht 53kg

ik vond me toen al iets aan de dikke kant ik had een buikje en die wou ik kwijt, nu een jaar later dus is alles behalve mijn lengte en mijn gewicht 5cm meer dat is dus

taille is 78cm
heup is 90cm
borst is 56cm
bovenbeen is 89cm
lengte is 171cm
gewicht is 60kg

ik wil heel graag afvallen en ik probeer het al een tijdje maar dat werkt niet. heeft iemand tips voor me ik met een meisje van 14 trouwens.

29 jun 2021, robin


Reacties

plaats reactie
1

meid je hoeft niet afgevallen je hebt een gezond Bmi (20,5)

29 jun 2021, 22:06, tatsuya
2

meid je hoeft niet af te vallen je hebt een gezond Bmi (20,5)

29 jun 2021, 22:06, tatsuya
3

gezond betekent niet dat ik geen buikje heb

30 jun 2021, 14:06, robin
4

Waarom ben je zo bang van een buikje? Wat maakt dat nou uit als je metingen allemaal hartstikke gezond zijn? Sommige mensen willen zo graag weg van een buikje dat ze zichzelf dood of ernstig ziek maken door ondervoeding. Iedereen is anders, en een buikje als jij een gezond gewicht hebt is niet erg. Maar als jij het zo erg vindt dan wel een paar dingen:
Eet net zoveel als jij nu eet
Maak elke dag ‘s ochtends 20 sit-ups, en elke dag ‘s avonds voordat je gaat slapen 20 sit-ups.
Als jij het de hele zomervakantie zal doen, heb je een kleiner buikje, terwijl je gewicht bijna niet verandert. Want als je gaat afvallen kan je ondergewicht krijgen, wat net zo slecht is als overgewicht en obesitas.

30 jun 2021, 17:06, D
5

@robin sommige voedingsmiddelen hebben meer invloed op het krijgen van buikvet geloof ik. Misschien daar op zoeken en kijken of je wel goed eet

1 jul 2021, 05:07, Lotte435
6

ik eet nu elke dag twee beschuitjes, 1 zak wortels 300g. 1 pakje sultana's, 1 bakje griekse yoghurt 150g en als avond eten wat de pot schaft. tijdens het avond eten eet ik vaak meer dan ik wil, ook al zit ik vol. wat ik met meer bedoel is dat ik dan 3 keer opschep of 2 keer heel veel zoizo eet ik vaak nog iets meer maar dit is standaard.

15 jul 2021, 15:07, robin

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.