Afvallen.. en nu echt

Hoi, ik ben een meisje van bijna 18 en zou heel graag willen afvallen. Maar liefst 20 kg in totaal. Dit moet ik stapjes gebeuren dus ik begin met 5. Over een paar weken heb ik gala dus dat is een mooi doel vind ik zelf. Ik hoop alleen dat er meer mensen zijn die willen afvallen omdat we elkaar zo kunnen steunen. Maar wel alleen mensen waarbij het zegmaar nodig is, denk aan bv een te hoge BMI. Ik ben 173 en weeg ongeveer 85 kg dus je kan al raden dat dat veel te veel is. Voor een gezond gewicht moet ik minimaal 10 kg afvallen dus dat is het 2e doel.. Wie doet er mee met nog wat afvallen voor de kerst? Vermeld ook even je gewicht, lengte en hoeveel je wil afvallen! :)

2 dec 2019, Dikkie


Reacties

plaats reactie
1

Hoi ‘dikkie’,
Ik ben een meisje van 16 jaar oud, 180 lang en 90 kilo. Al mijn vriendinnen wegen rond de 60 en zijn dan wel iets kleiner dan ik, maar nog steeds weeg ik te veel. Ik zou ook graag wat willen afvallen voor de feestdagen. Ik begin morgen en hou je op de hoogte.
Ben benieuwd

2 dec 2019, 22:12, Meisje 16jaar
2

Succes! Hier wat afvaltips:
1 Maak je ontbijt van te voren klaar dat is lekker makkelijk.
2 Kijk voor gezonde recepten op voedingscentrum ,want dan weet je of dat gezond is een kookboek of het internet is soms ook betrouwbaar.
3Download een dieetapp.
4 Neem altijd een boodschappenlijstje mee dan ga je geen dingen halen die niet nodig zijn.
5 Ontbijt ook goed dat versterkt een vol gevoel bijvoorbeeld broodsoep, smoothie, plantaardige yoghurt(zonder suiker), fruit, groente of noten.
6 Probeer anders het Dash dieet.
7 Blijf positief ,dus als je ongezond een keer eet denk dan volgende keer beter.
8 Denk bij jezelf als je iets ziet wat ongezond is ,help ik mezelf ermee ?of als het niet gezond is het waard om op te eten?
9 Probeer krachttraining dat helpt met vet verbranding.
10 Yoga of pilates helpt ook bij afvallen, maar elke sport kan helpen bij afvallen zelfs wandelen in bos.
11 Eet van kleine borden af en eet in een rustige omgeving zonder telefoon, mobiel, tv, radio, tijdschriften, krant en computer.
12 VERGEET NIET OM OP ELKE HAP GOED TE KAUWEN DUS BIJ ELKE HAP NET ZOLANG TOT JE NIET MEER KAN.
13 Vraag je omgeving om hulp.
14 Doe afvallen met iemand samen.
15 Ga samen met iemand sporten.
16 Let ook op hoeveel je stresst en of je genoeg slaapt want dat heeft zeker invloed op je gewicht.
17 Drink 1.5 liter water minimaal per dag.
18 Probeer een gezond veganistisch dieet.
Zeg maar als jullie meer advies willen

3 dec 2019, 18:12, juliatje.
3

Ik doe mee, meisje van 14 en 1.56 m, 60 kg. Vandaag is mijn eerste dag

6 dec 2019, 10:12, tutu
4

Hee! Wij komen best wel dicht bij elkaar in de buurt.

Maar laat ik mezelf eerst ff voorstellen, hahah.
Ik ben een meisje van 17, en ik ben 1,73 lang. Op dit moment weeg ik 76 en wil ook 20 kg afvallen.

We kunnen elkaar wel helpen?
Als je dit wilt moet je het effe aangeven***

Groetjes

*** bericht is aangepast door moderator ***

8 dec 2019, 13:12, Anoniem76
5

Hey! Ik doe ook mee, zullen we elkaar elke week op de hoogte houden van de resultaten / kgs die we hebben verloren? Ik ben 17 jaar, 1.77 m en ik weeg 65,5 kg. Ik kijk hoever ik kom, maar ik moet in mijn skipak passen binnenkort. Succes allemaal! En tip: drink genoeg / veel water!

8 dec 2019, 19:12, Josefien
6

he ik ben onzeker.
maar ik ben pas 12 en weeg 45.8 en ik voel me heel dik.
maar me vriendinnen zeggen steeds je bent niet dik.
daardoor voel ik me alleen maar dikker.
me ouders weten niet dat ik wil afvallen.
maar ik eet al veel minder en laatst vroegen ze aan mij of er iets aan de hand was want was 3 kilo afgevallen maar ik kreeg stress en eten hielp tegen de stress en toen ben ik 5 kilo aangekomen ik voel me zoooo onzeker en ik kan niet meer afvallen want er is heel veel stress

ik ben trouwens 1.60 en weeg nu 45.8 dan heb je toch overgewicht

10 feb 2020, 18:02, onzeker
7

@onzeker
Ik ben 12 , 1, 74 ofzo en l denk 65 kilo. Je bent niet dik. Ik snap dat het smis moeilijk is om te geloven maar kijk naar de mooie dingen van je zelf.
Heel veel liefs

11 feb 2020, 15:02, D💞
8

@onzeker .
Ik heb je bmui opgezocht en die is uitstekend. Niets om je voor te schamen dus

11 feb 2020, 15:02, D💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.