Afvallen door overgeven

Soms zie ik in films dat als meisjes/jongens alles overgeven wat ze gegeten hebben,dat ze zo kunnen afvallen.Een persoon die ik ken heeft zelf boulimenia(Hopelijk schrijf ik het goed) Ze eet veel en daarna gaat ze alles overgeven.Ik vroeg aan haar of je zo kan afvallen,haar antwoord was:''Door dit kon ik nooit afvallen,maar ik ben haar verslaafd aan''.Maar ik zie altijd in films/video's dat als ze overgeven echt een stuk afvallen.Is het waar dat je door overgeven kan afvallen?

19 okt 2017, verenzak


Reacties

plaats reactie
1

Lieve schat, in sommige gevallen werkt deze manier van afvallen,maar dit is wel één van de gevaarlijkste. Je tanden krijgen gaatjes, je gehemelte en mond gaan kapot en je ontwikkeld langzaam een eetstoornis.
De juiste manier om af te vallen is door ontbijt lunch en avondeten te eten en meer te gaan bewegen en sporten.
Hoe oud ben je? Hoe veel weeg je? Hoe lang ben je?

19 okt 2017, 09:10, Ik
2

@ik
Ik ben 12 jaar jong,
Ik ben 1,51 m lang
Ik heb mezelf een lange tijd niet gewogen,maar ik ben ongeveer 45,48 kg zwaar

19 okt 2017, 14:10, verenzak
3

DAN BEN JE NIET DIK HOR *
EN ANDERE WOOORDEN OOK ONZEKER VAN JE NU JIJ MENSEN BELEDIG T JE BENT NIET DIK EN DAN NOG DUN IS OOK NIET MOOI EN ANOREXIA IS SLECHT.

* Dit bericht is aangepast door de moderator

19 okt 2017, 15:10, .
4

Je bent perfect zoals je nu bent! Je hebt een prachtig en gezond gewicht!

19 okt 2017, 17:10, Ik
5

. Doe niet zo onaardig.

19 okt 2017, 17:10, juliatje.
6

Niet doen. Je verkoopt er je gebit mee.

19 okt 2017, 17:10, Ik zeg alles wat ik denk

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.