Afvallen dikke benen

Heyyy, kan iemand me helpen!!! ik heb echt dikke boven benen heb ook overgewicht maar het vet zit alleen bij mijn benen weet iemand hoe ik snel kan afvallen???? ik heb ook veel striae op mijn benen en heupen

ben trouwens 14 en 1,68 en weeg 74

5 jul 2020, Anoniempjee


Reacties

plaats reactie
1

Anoniempjee snel afvallen is ongezond, en zelf ben je nog in de groei. Zelf is het handig om afvallen onder begeleiding te doen.Stress,beweging,medicijnen,slaap,eten,snel eten,depressie en genen hebben invloed op je gewicht. Zelf kan krachtraining helpen maar zelf moet je hiervoor naar een trainer zeker vanwege je leeftijd.Als je wilt kan ik nog veder advies geven.

5 jul 2020, 21:07, Juliatje.
2

Vet op je bovenbenen is het moeilijkst te verbranden voor vrouwen.

Door veel kruisbloemige groenten (kool, spruitjes, broccoli, radijsjes, etc.) te eten, kan je je vetcellen op je bovenbenen makkelijker ‘losmaken’, waardoor deze veel gemakkelijker te verbranden zijn. Voldoende vetverbranding en bloedtoevoer naar de benen (Squads, lunges, legg presses, jumping jacks, etc.) blijft uiteraard een belangrijke randvoorwaarde, maar door voldoende kruisbloemige groenten te eten kan de effectiviteit van je inspanningen voor je benen duidelijk verbeteren.

Albert Heijn heeft bijvoorbeeld snoepradijsjes in hun assortiment (bij de snoeptomaatjes). Een makkelijke manier om buiten je hoofdmaaltijd om extra kruisbloemige groente binnen te krijgen en zo de vetopslag op je benen makkelijker te verminderen.

Ook kan je natuurlijk een salade maken op basis van kool, witte kool of savooiekool bijvoorbeeld. Een salade hoeft niet altijd als basis sla te hebben. Kool is hier ook prima voor geschikt. Door dit te doen verhoog je ook weer je inname van kruisbloemige groenten.

6 jul 2020, 00:07, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.