Afstandrelatie?

Heyyy 😁
Ik ben een meisje van 14 en ik zit ergens mee.

Ik heb via instagram een super leuke jongen ontmoet. Hij is 15 jaar, maar we wonen best ver van elkaar (beide andere provincie)

We vinden elkaar super leuk en we zien het wel zitten om iets met elkaar te nemen, maar ik weet niet of dit erg praktisch is, want we kennen elkaar alleen via social media en we wonen best ver van elkaar...dus ik vraag om jullie hulp/mening.

Alvast super bedankt x
T

11 sep 2018, T


Reacties

plaats reactie
1

Hey T!

Wat leuk dat je een leuke jongen ontmoet heb!

Het is inderdaad lastig om elkaar beter te leren kennen als jullie zo ver uit elkaar wonen.
Je zou via de telefoon of internet met elkaar in contact kunnen blijven. Maar heel praktisch is dat niet...

Ik wil je in ieder geval wel waarschuwen voor de mogelijke risico's van het contact via internet. Iemand kan zich anders voordoen dan diegene is. Houd daar goed rekening mee en spreek niet zomaar met hem af. Ik denk dat het verstandig is om wat terughoudend te zijn met hem, omdat je hem niet kent. Als je na een poosje hem wel wilt ontmoeten, zorg er dan voor dat er een volwassene bij is.
Maar misschien is het beter en fijner om een leuke jongen in jouw buurt beter te leren kennen die je ook vaker kunt zien :)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

13 sep 2018, 08:09, Amyxx
2

Hey T,

Amyxx heeft erg gelijk, iemand ontmoeten via sociale media kan erg gevaarlijk zijn. Natuurlijk zou je via instagram wel een beetje kunnen inschatten of hij echt is wie hij zegt. Heeft hij veel foto's met vrienden? Zijn zijn volgers echte accounts en niet nep...

Maar een lange afstand relatie is voor iedereen anders. De een heeft er geen moeite mee terwijl de ander het liefst elke avond bij zijn vriendje op de bank ligt.

Als jullie het zelf zien zitten is er geen probleem mee!
Juist hartstikke leuk:)

13 sep 2018, 19:09, Des

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.