!Afstand !

Hoi
Ik zal maar meteen beginnen
Ik ben in de enerlaatste week van de zo er vakantie naar een kite surf kamp gegaan voor een hele week. en heb daar leren kite surfen ja niet goed genoeg want we hadden maar 2 dagen wint. in die dagen heb ik een meisje leren kennen. niet extreem goed maar het wel veel met haar gepraat en we waren bijden heel antousiast over het kite surfen en willen er dus allebij mee door gaan . Ik app de laatste tijd vaker met haar en heb dus contact maar helaas zit er een grote afstand tussen onze woonplaatsen . Ik woon in Brabant en zij noord Holland . En ja ik wil haar graag leren kennen alleen dat is wel lastig met een lange afstand . En daarom mijn vraag of jullie ooit in zo’n setuatie hebben gezeten en wat jullie zouden doen 😊😊 en hoe je het aan zou pakken graag reacties terug !!

29 aug 2018, Antonio


Reacties

plaats reactie
1

Je kan altijd later samenwonen en je kan met het openbaar vervoer gaan naar haar.En je kan haar gewoon bellen en vragen of ze zin heeft om af te spreken (kijk wel ff of ze geen vriend of vriendin al heeft) Je kan bijvoorbeeld een dagje zwemmen met haar.Succes!

30 aug 2018, 09:08, juliatje.
2

Hey Antonio!

Wat leuk dat je een meisje hebt leren kennen met kitesurfen deze zomervakantie! En wat fijn dat het zo goed klikte tussen jullie en jullie contact met elkaar blijven houden.

Het is inderdaad een hele afstand tussen Brabant en Noord-Holland, waardoor het niet makkelijk is om zo even met elkaar af te spreken.

Vanwege de afstand kunnen jullie het beste contact houden via whatsapp, bellen, mailen, skypen enzo. En misschien eens afspreken in het weekend of in vakanties. Houd er wel rekening mee dat het waarschijnlijk best lastig zal zijn om goed contact met elkaar te blijven houden omdat jullie elkaar maar zo kort gezien hebben en het vooral via de telefoon moet. Dit zeg ik om teleurstelling te voorkomen, want ik begrijp hoe graag je haar beter wilt leren kennen, maar misschien zijn je verwachtingen daarover wat te hoog.
Over het algemeen lukt het gewoon beter om iemand te leren kennen en daarmee een band op te bouwen als je elkaar regelmatig ziet.

31 aug 2018, 13:08, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.