Afspreken met crush

Hoi! Ik praat al een tijdje met een jongen via social media. Op een huisfeestje heb ik met hem gezoend en t was top! Nu praten we veel maar door wat er nu in de wereld speelt kunnen we niet afspreken. Op social media is het altijd super gezellig en ik heb ook gevoelens gekregen voor hem. Nu wilt hij afspreken ookal gaat dat niet maar er komt een tijd dat we natuurlijk gaan afspreken. Nu vind ik dat heel eng want ik vind m zo leuk en wil niet dat het ongemakkelijk word. Ik weet dat ik t gewoon moet doen. Heeft iemand tips of een soort gelijk verhaal? Graag achterlaten je zou me er echt mee kunnen helpen!

Alvast bedankt
Sia

6 mei 2020, Sia


Reacties

plaats reactie
1

Hey!
Gewoon zo snel mogelijk afspreken en het gewoon doen! Je kan het best iets kiezen waar je niet constant hoeft te praten zodat er geen omgemakkelijke stiltes zijn. Zoals bowlen, zwemmen, sporten, spelletjes spelen enzo.
En vooral niet te veel zorgen maken. Het gaat vast gezellig zijn en als je elkaar toch niet leuk vind dan merk je dat vanzelf en dan is dat ook oke. Er komen nog genoeg leuke jongens op je pad in je leven!

6 mei 2020, 23:05, Hoii

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.