afscheing/ongesteld

haii dames
hihi ik weet dat het laat is maar ja:)
Ik heb witte afscheiding wss jullie ook alleen mijn onderbroek word echt snel vies binnen 1 of 2 uurtjes al en het voelt ook altijd zo nat aan. ( ik ben nog niet ongesteld) en ben 12 jaar xx ik heb al sinds december 2019 ongeveer al afscheiding gekregen. Toen jullie witte afscheiding kregen hoeveel maanden/jaar werden jullie daarna toen ongesteld? En wat merkte je de dagen ervoor voordat je je allereerste keer ongesteld werd veel bijv buikpijn,hoofdpijn of iets in je onderbroek.

xx lyy beantwoord dit graag AUB als jullie andere info hebben wat ik ook swss moet weten en ook met dit temaken heeft kunnen jullie het zeggen xoxo doeii!

1 jun 2020, anoniempjuhh


Reacties

plaats reactie
1

Hoi, deze witte afscheiding betekent dat je vagina zich schoonmaakt. Dit is een natuurlijk proces. Meestal 1 of 2 jaar later word je ongesteld. Maar dit is bij iedereen anders. Je kan een inlegkruisje dragen als je afscheiding echt veel is, maar dit kan je beter niet doen. Deze afscheiding is een natuurlijk proces, dus je kan je vagina het best een beetje laten ‘luchten’. Als je een inlegkruisje gaat dragen kan dit niet meer.

Ik ben nog maar 1 x ongesteld geworden, maar de dag voordat ik voor de eerste keer ongesteld werd had ik spierpijn en buikpijn.

1 jun 2020, 16:06, M

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.