afknapper

Hoi! Ik ben nu een tijdje met een jongen aan het snappen enzo en ik vind hem best leuk! Ik heb hem niet in het echt gezien maar hij zat bij me op school en veel vriendinne kennen hem ook. Nu heeft hij mij een snap gestuurd dat hij aan de truffels zat (Soort drugs) en dat vind ik heb een afknapper en daardoor vind ik hem een stuk minder leuk. Moet ik hem nog een kans geven en doorgaan met wat we doen of gewoon kappen?

Alvast bedankt xxx

23 feb 2019, sia


Reacties

plaats reactie
1

Toevoeging!
Ik ben 15 en hij is 17

23 feb 2019, 16:02, sia
2

Heeyy lieve Sia,
pas in ieder geval op dat je niet mee gaat, hoe vies je het ook vind. Ik weet alleen niet hoe je dit moet aanpakken haha, sorry.

Als hij niet al te verslaafd is, en verder nog geestelijk gezond is, zou ik het zelf geen probleem vinden.

Misschien wou hij het een keer proberen, en is hij niet verslaafd, of vind hij het eigenlijk heel vies.

Denk jij dat je er wat van gaat zeggen of juist niet?

Liefs Eva,

💖

24 feb 2019, 10:02, Eva
3

Je moet hem eigenlijk gewoon accepteren hoe hij is. Als hij dat graag wil doen dan moet je hem niet tegenhouden. Je kan bijvoorbeeld wel tegen hem zeggen dat je hem daardoor wat minder leuk vindt omdat je bang bent ofzo dat er iets met hem gebeurt. Gewoon vertellen tegen hem en als hij er mee blijft door gaan dan moet je het gewoon accepteren en dan is het aan jou de keus of je verder met hem wil gaan of niet

27 feb 2019, 19:02, annonism

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.