advies

hoi allemaal,

ik wilde even wat zeggen over dat mensen altijd zeggen dat ze zichzelf te dik vinden.

als mensen zichzelf te dik vinden gaan ze meestal heel erg hun best doen om af te vallen, sommige lukt dat beter dan andere. ik zelf had bijvoorbeeld een hele lange tijd dat ik wilde afvallen en dan minder wilde gaan eten alleen dat lukte me niet. want als ik bijvoorbeeld 1 dag heel goed had gedaan haalde ik de andere dag weer in met veel eten. hier is wat echt helpt (tenminste bij mij dan) :

1. probeer al je geld waar mee je al dat lekkers te kopen af te sluiten van jezelf bijvoorbeeld laat je ouders het opsparen en als je er iets mee wilt gaan doen vraag je het gewoon weer aan ze.

2.je mag best wel snoepende moet namelijk suiker in je lichaam hebben en je hoeft nooit helemaal te stoppen :) maar je kan bvb ook een stuk fruit eten wat je echt lekker vindt wat dat smaakt soms ook wel eens heel erg zoet.

3. ga je zelf niet wegen je wordt er alleen maar depressief van als je echt wilt weten of je bent afgevallen kan je met een meetlint onder je navel meten en dat dan iedere week doen en kijken hoeveel je bent afgevallen want op een weegschaal weeg je ook je lengte en dat brengt ook gewicht bij. (:

4. sport veel je blijft er op een goede manier van in vorm en ga dan vooral naar buiten want buiten lucht is goed voor je;)

5. GA NIET STOPPEN MET ETEN!!! als je stopt met eten is je lichaam niet meer gewent aan voedsel en als je dan weer meer gaat eten omdat je vindt dat je dun genoeg bent komt het zwaarder aan als eerst omdat je lichaam er niet meer gewent aan is.

6. meeste mensen die zichzelf te dik vinden zijn eigenlijk helemaal niet zo dik maar omdat je het zo in je hoofd hebt gepraat ga je jezelf ook nog geloven je bent de dunste nee maar niemand is perfect :)

wees blij met hoe je er uit ziet je bent prachtig op je eigen manier en als je een beetje wilt afvallen is het echt niet erg maar ga nooit te ver en blijf gewoon goed en genoeg eten.
ik heb deze tekst geschreven omdat ik jullie wat advies wou geven niet omdat jullie naar me moeten luisteren doe wat je zelf wil maar onthoud deze tekst dan wel :)

veel liefs, nova

31 jul 2015, nootjes13


Reacties

plaats reactie
1

Hooiii, ik ben echt heel dik!! Hoe kan ik het snelste afvallen?

7 aug 2015, 13:08, diamy
2

Het snelste als je niks eet, maar dat zou ik maar niet doen

7 aug 2015, 14:08, lovelyday
3

probeer 200 gram groente en fruit te eten daar zitten vitaminen in en probeer minstens een kwartier te Kouwen bij je eten dan kouw je goed en probeer niet meer dan 1 kilo per week aftenvallen probeer ook frisdrank en vruchtensap met mate drinken en probeer ook een uur per ag te bewegen je mag meer bewegen als het kan . nog succes met afvallen Diamy ! en in jouw geval Noodjes13 je hebt goed advies gegeven met je afvaltips .

31 dec 2015, 18:12, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.