advies nodig!!!

Heyy! Ik heb een hele leuke jongen ontmoet op vakantie. En we hadden bijna gezoend. Maar toen ging ik naar huis en hij woont meer dan drie uur rijden hier vandaan. Ik had zijn nummer maar de gesprekken liepen snel dood omdat ik niet opdringerig wilde zijn. Nu wil ik heel graag met hem afspreken maar ik durf geen gesprek te beginnen. Hebben jullie misschien tips of manieren zodat ik weer met hem kan praten en afspreken???

14 nov 2017, anoniempie24


Reacties

plaats reactie
1

Gewoon beginnen met
Heey (zijn naam), ik heb je al tijdje niet gesproken/geapt en ik vroeg me af hoe het nu met je gaat.
Misschien zoiets en als je een gesprek heb moet je een keer vragen of hij skype heeft of iets dergelijks

14 nov 2017, 18:11, Queen👑
2

Lieve anoniempie24, jammer dat jullie zo ver weg wonen. Ik ben me vriend (Bram) ook kwijt maar ik heb geen mobiel. Ik vind het best leuk dat je verlieft of bijna op hem was, dan zat het inderdaad heel goed. Ik zou hem lekker bellen, en een gesprek beginnen. En op Skype kan je ook lekker praten. En als jullie dan eens afspreken iets leuks doen. Good Luck meid you can do it 💋

14 nov 2017, 19:11, Eva
3

begin met Hey en een emoji en dan gwn praten over hoe het gaat en dan ga je een beetje praten en zeg je het lijkt me wel leuk een keer af te spreken

15 nov 2017, 16:11, love_yourself.x_x
4

bedankt voor de tips maar ik ben bang dat als ik hem weer berichtjes ga sturen dat ik stalkerig overkom

17 nov 2017, 14:11, anoniempie24
5

Lieve anoniempie24, ik snap je maar durf de stap te zetten. Niet geschoten is altijd mis. Liefs Eva.

17 nov 2017, 18:11, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.