Advies nodig over liefde

Dag iedereen,

Deze ene jongen, die in mijn klas zit, en ik zijn al 2 jaar vrienden, maar we kennen elkaar niet zo goed. Ongeveer 3 weken geleden vroeg hij me uit het niets uit(alleen met hem). Ik accepteerde en ging graag. We lunchten en gingen samen naar de film. Hij heeft alles betaald. Voor het eten, het kaartje en hij was oprecht geïnteresseerd in me. Hij stelde me veel vragen. Mijn vrienden zeggen allemaal dat het een date is, maar ik weet het niet. Is het een date?

1 week daarna hadden we een studie 'date' gepland, maar na ongeveer een uur zei hij dat hij moest gaan omdat zijn beste vriend hem had gevraagd om met hem te lunchen. Dus ging hij weg. Ik weet niet hoe ik me hierover moet voelen. Trouwens, hij vroeg me om een ​​'studie date' met hem te hebben. Hoe moet ik dit opvatten? Is het een hint?

Nu is het een beetje ongemakkelijk tussen ons, maar we appen nog steeds een beetje. En op school praten we ook. Het gaat dus beter. Maar niet zoals het vroeger was. Ik merk wel dat hij gewoon weer contact wil hebben. Ook geeft hij me geen hinten dat hij niets meer met me te maken wil. Maar hij appt me niet echt regelmatig, wat ik wel fijn vind. Ook wil ik hem graag appen, maar dan kom ik behoeftig over, wat ik niet wil. Hoe los ik dit op?

ALLE VRAGEN OP EEN RIJTJE:
Hoe kan ik een goede relatie met hem opbouwen en eventueel een romantische relatie?
Wil hij überhaupt een romantische relatie met me? Was het een date?
Ik besefte dat hij het graag rustig aan doet (als het gaat om relaties), maar ik niet. Hoe kan ik niet 'needy' overkomen?
Hij verliet me tijdens een date, hoe moet ik dat opvatten?
Ik hou niet van de manier waarop het ongemakkelijk is tussen ons. Hoe verander ik dat?

14 apr 2023, Nadia_00


Reacties

plaats reactie
1

Waarom reageert er niemand...

16 apr 2023, 11:04, Nadia_00
2

Hoi Nadia_00! Ik heb nog nooit een vriendje gehad, maar ik heb misschien wel wat advies voor je:

-Spreek regelmatig af
Door regelmatig af te spreken houden jullie contact, hierdoor praatten jullie steeds over de nieuwste dingen die er zijn gebeurd. ("Wat heb je in het weekend gedaan?" "Hoe was dat ene feestje?") Misschien komen jullie er wel achter dat jullie goed bij elkaar passen?

-Zet de eerste stap
Ga je wachten tot hij je uitvraagt of zet jij je eerste stap? Het is natuurlijk spannend om te vragen of hij met je wilt afspreken. Maar je kunt het beter zelf vragen, dan dat hij het nooit vraagt!

-Wat is zijn interesse?
Wat vind hij leuk? Door te kijken naar zijn interesse, zie je of jullie een klik met elkaar hebben. Misschien hebben jullie wel dezelfde dingen die jullie leuk vinden?

Dit waren een paar adviezen, ik hoop dat je er wat aan hebt!
Onthoud: Wees altijd jezelf! Verander niet, want anders voel je je niet op je gemak.

Stress niet teveel, blijf RELAX! ;)

Doei! <3
Groetjes Mimi

18 apr 2023, 21:04, Mimi
3

Bedankt, Mimi ;))

24 apr 2023, 09:04, Nadia_00
4

Geen probleem hoor! Ik help mensen graag! Als je nog wat vragen of problemen hebt? Dan kun je bij mij terecht! :D

2 mei 2023, 13:05, Mimi

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer