activator of slotjes?

heeii, ik ben laatst bij de orthodonthist geweest. ik moet een beugel. ik heb een overbeet van 7mm maar ik ben bang dat ik een activator moet. ik wil echt geen activator! liever slotjes, weet iemand of ik slotjes of een activator moet? laat het aub even weten.

23 okt 2016, sushixxx


Reacties

plaats reactie
1

Als je bij de orthodontist te horen hebt gekregen hebt dat je een beugel moet is het ook aan de orthodontist dat hij/zij jou vertelt welke beugel jij moet krijgen.. ik zou namelijk niet weten welke beugel je moet hebben bij welke kenmerken (bij jou 7mm overbeet).. Ik zou het gewoon vragen aan je orthodontist.

23 okt 2016, 13:10, S
2

Heej

Ik had vroeger ook een overbeet en ik moest ook een activator. Ik snap dat je het niet leuk vindt ik vond het ook helemaal niet leuk :( Dus ik denk dat je een activator krijgt.

23 okt 2016, 18:10, XNoatjeehh
3

Altijd kiezen voor een activator, als je de keuze zou hebben. Ik heb een beetje overbeet en heb nooit een activator gehad. De slotjes hebben mijn gebit nooit helemaal perfect gekregen.

Beter nu even een half jaartje afzien en pijn leiden, dan de rest van je leven spijt hebben omdat je gebit niet zo mooi is geworden als dat van anderen.

24 okt 2016, 21:10, Timo
4

Tegenwoordig kkan je ook slotjes met nog wat extras waardoor je overbeet weg gaat. Vraag maar na

30 okt 2016, 18:10, Blah

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.