Acne.

Ik heb hier volgens mij al een bericht over geplaatst, maar wss stond er nii genoeg info in.

Ik ben 13 en heb (zoals ze zeggen) milde acne, dus niet heel heftig. Maar toch is het heel vervelend. Ik had al op de basisschool 1/2 puistjes/pukkeltjes. Maar eind 1e klas werd het erger. Begin 2e werd het ook erger, nu wel wat minder....maar ik weet niet waardoor?! Nog steeds heb ik er best veel, mijn hele voorhoofd, kin en wangen zitten er onder.
Ik ben vegetarier, sport bijna elke dag 2,5 uur (fietsen), heb verschillende producten gebruikt. Maar niks help.....
Een behandeling tegen acne vinden mij ouders onnodig😒, waarschijnlijk omdat ze er niet zelf onder lijden.
Ik heb ook gehoord dat de pil ertegen werkt, heb ook een onregelmatige menstruatie dus dat is nog een reden, maar mijn ouders vinden dat ook onnodig.

Heeft iemand nog tips? Of heeft iemand een goedwerkende product?

20 jun 2019, Pukkelhoofd


Reacties

plaats reactie
1

Als je er echr last van hebt, ga dan naar de huisarts. Die schrijft je dan als het goed is antibiotica medicijnen toe voor 3 maanden waardoor (bij mij) je geen nieuwe ontstekingen krijgt en een gel (naam vergeten) om te helpen met je huid. Ik heb ook echt last gehad sinds groep 8 en dit heeft mij geholpen en ik wou dat ik er eerder mee naar de huisarts was gegaan. Ohja en water drinken, weinig suiker, kaas en melk en yoghurt eten. Gezicht niet aanraken en hoofdkussens sloop om de 2 weken wassen. Succes!

17 jul 2019, 22:07, M

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.