aantrekkelijk?

misschien een beetje een rare vraag... maar hoe weet ik of ik aantrekkelijk ben? ik had vorig schooljaar heel veel puistjes maar nu veel minder door een zalfje maar ik heb ze nog steeds. ik heb geen platte buik maar ben ook niet dik. Mijn taille is niet heel groot. ik heb wel een grote kont volgens m'n bestie (zij heeft *sorry* een hele grote kont XD) en ik doe squads. mijn heupen zijn redelijk groot maar mijn borstkas is juist weer iets minder groot. ik heb dus zegmaar een beetje een peervorm... mijn cupmaat is 75B-C. ik ben 14, heb donkerblond haar en lichtblauwe ogen met een zwarte kring om het blauwe. ik ben 1.69. ik heb al 4 vriendjes gehad.
dus even samengevat, ben ik aantrekkelijk ja, nee of een beetje.
- beetje peervorm, toch wel wat taille
- grote kont (billen)
- 1.69 meter
- blauwe ogen met zwarte kringetjes om het blauw en lange wimpers
- niet dik
- donkerblond haar
- cupmaat 75B-C
- veel puistjes maar bijna onopvallend
- mijn ex kijkt soms naar mijn borsten (lijkt het)

zeg het maar :)

5 okt 2015, dit ben ik


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben een meisje, maar als ik dit zo bekijk opzich wel:)
Jongens kijken vaak naar uiterlijk maar innerlijk vinden ze ook wel belangrijk!

XOXO

5 okt 2015, 19:10, anoniem-
2

waar heb je dat spul van je puistjes vandaan? Ik heb er heel veel last van... Wat is het merk xx

(zoals je jezelf beschrijft klink je heel mooi!)

Lara

5 okt 2015, 20:10, _XlaraX_
3

het merk is de tuinen en je koopt het ook in de winkel De Tuinen. het is best duur iets van 6 euro ofzo. maar het werkt wel. het duurt ongeveer anderhalf maand voordat je echt resultaat merkt, maar je huid word er sterker van (dat is wat ik ervaar) en de puistejes worden neit meer zo groot enzo.
dus De Tuinen (bestellen of winkel zelf), Dag- & nachtcrème. het potje is doorzichtig en zoals je kan zien in die winkel heeft elke soort een kleur, deze is blauw, cyaanblauw.

xx mij

5 okt 2015, 20:10, dit ben ik

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.