Aankomen voor film?!

Ik speel binnenkort voor een film alleen is het gewicht van de hoofdrol 85 kilo. Dus je raad het al ik moet aankomen voor die film. Ik weeg nu 45 kilo dus dat betekent dat ik 40 kilo aan moet komen. Zal ik dit doen of niet?

4 jul 2016, Thijs


Reacties

plaats reactie
1

Holy shit nee niet doen!!!! Dat is zo erg alleen voor een film je uiterlijk en gezondheid verpesten!! Niet doen!!!!!

4 jul 2016, 21:07, Love
2

Niet doen inderdaad

5 jul 2016, 00:07, I
3

ligt eraan wat voor film. als die film echt in de bios komt enzo dan zou ik het doen!!

5 jul 2016, 17:07, ikweetdatikdikben
4

Nee niet doen ookal wordt hij super bekend niet doen!! Je enige kans om actrice te worden wanneer je ouder bent is als je kunt afvallen en aankomen, en afvallen gaat moeilijk als je op jonge leeftijd al dik bent. Niet doen dus!
Xxxx je Mousiee

6 jul 2016, 18:07, Mousie
5

Neeeeee je verpest echt je lichaam

voor je lengte is 85 kilo echt slecht dus je kan misschien obesitas worden alleen voor een film...!

27 jul 2016, 13:07, hallo
6

Doen..... En dik lichaam is helemaal niet verkeert😌❤️😉

28 jul 2016, 22:07, Chubbylot
7

Hey heb je het gedaan en hoe gaat het nu met je

13 jun 2019, 20:06, 😘😘
8

Hey 😘😘, ik heb dat inderdaad gedaan, ik weeg nu 74kg, alleen heb ik de rol niet gekregen :(. Toch vind ik het “best leuk” om dikker te zijn!

17 jun 2019, 08:06, Thijs
9

Jammer dat je die rol uiteindelijk niet hebt gekregen, Thijs. Bijzonder dat je dat aankomen wel hebt doorgezet en dat het je zo goed bevalt. Hoe lang en hoe oud ben je? In principe ben je natuurlijk eigen baas over je lichaam, dus je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Wat vind je zo fijn aan je nieuwe gewicht?

17 jun 2019, 08:06, B
10

Ik ben nu 16 en ik ben niet echt super lang, ik ben 169cm

17 jun 2019, 17:06, Thijs
11

O en wat ik fijn vind, ik denk gewoon het extra gewicht in het algemeen, ik hou ook echt van het gevoel dat alles mee beweegt als ik loop enzo. En ik vind het gewoon mooier,**
*dit bericht is aangepast door de moderator wegens aansporen tot ongezond gedrag*

17 jun 2019, 17:06, Thijs
12

Hmm kan me voorstellen dat ze daar wel wat moeilijker over doen ja. Ik weet niet hoe je nu met eten/bewegen en zo omgaat? Je zou daarin nog wat kunnen aanpassen. Tussendoor ietsje meer eten bijvoorbeeld en meer gaan sporten als je gespierder wilt worden of juist minder als je dat niet wilt, maar op die leeftijd richting de 100 kg gaan is miss niet super verstandig. Iig ben je nu nog niet extreem zwaar of zo, dus ze moeten nu echt niet te erg zeuren.

17 jun 2019, 17:06, B
13

Klinkt raar maar veel snikkers eten helpt ook

17 jun 2019, 19:06, 😘😘😘
14

Ligt eraan hoe je wilt aankomen. Als je het met spieren wilt veel sporten en veel met proteïnen eten. Maar weet niet of je van sporten en op die manier aankomen houdt? Anders gewoon van alles wat meer eten. Meer bij je hoofdmaaltijden (bv extra keer opscheppen) en meer tussendoortjes eten zoals die snickers of andere lekkere dingen (koeken, chips, chocola etc.). En frisdrank doet natuurlijk ook veel. Maar hoe kom je het liefst aan dan? En sport je bijvoorbeeld?

17 jun 2019, 20:06, B
15

Hoe heet de film??

17 jun 2019, 22:06, ?????

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.