Aankomen met anorexia (met borstomvang enz)

Hey ik ben 15 jaar, 165cm en weeg 39 kg wat dus te licht is. Dit komt doordat ik met anorexia struggle en ik krijg ook binnenkort hulp enz maar dan moet ik dus aankomen. Ik ben erg gestresst daardoor en hoop niet dat ik dik word. Mijn vraag is of mijn borstomvang wel groter word want ik heb nu cup AA. Ik ben ook al 10 maanden te laat met de menstruatie. Ja heel akward om dit te plaatsen maar als jullie advies hebben ofz voor mij pls reageer want ik stress

30 aug 2022, bel281073


Reacties

plaats reactie
1

Als jij gaat aankomen zullen je borsten idd groeien, want je lichaam heeft dan de energie om je borsten te laten groeien.

30 aug 2022, 21:08, Qwerty
2

Je borsten kunnen ook voor altijd kleiner blijven dan gemiddeld zeker als je zo ontzettend weinig weegt en dat gewicht lang aanhoud. Ik zou aankom-drankjes drinken.

2 okt 2022, 16:10, Meredith
3

heel veel strekte, om er van af te komen..
ik denk als je, het weer onder controle heb, dan gaan je borsten weer groeien, en je menstruatie, komt dan ook weer op gang..

10 okt 2022, 03:10, linda
4

Een tijdje geleden had ik ook een eetstoornis. Ik was bang om iets te eten! Ik ben er van af gekomen door gewoon verder te gaan met eten. Niet bij nadenken! Laat je afleiden door iets anders. En dik zijn is echt niet erg! Niet dat ik dik ben, maar ik eet me wel een ongeluk om wat te groeien. Ik eet het meest nog snoep ( wat eigenlijk best slecht is ) . Maar geloof me, aankomen gebeurt bij mij eenmaal niet. En als je wilt dat je borsten wat groter worden, zal je wel wat meer moeten gaan eten.
Jij kan dit! : )

16 dec 2022, 18:12, oppepper1234

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer