Aangekomen=huilen?

hoi
ik wilde al heel lang 50 kilo zijn omdat ik dacht dat ik dan dikkere billen en borsten zou hebben, dat was 1 cm geleden. ondertussen ben ik 1 cm gegroeid en op de weegschaal gegaan. ik zag 50.2 staan. ik wist niet wat ik met mn gevoelens moest doen, ik was blij want ik had eindelijk mijn soort streefgewicht (ben altijd wel een dun meisje geweest) behaald, maar ook was ik verdrietig en huilde ik omdat ik me dik voelde en alsof mijn lichaam helemaal niet mooier is geworden maar alleen mijn buik was gegroeid. 1cm langer en 5 kilo dikker kan ik alleen maar denken. ik weet niet wat ik nu moet doen. ik vind mezelf zeker niet dik of dun, maar wel lelijk ik weet het even niet meer. op school word ik door jongens plat genoemd, maar op straat toeteren ze naar me. Dunnere vriendinnen noemen me vreetzak omdat ik zoveel op kan, maar vollere vriendinnen noemen me dun en dat ik meer zou moeten kauwen. Ik wil niet luisteren naar anderen maar op dit moment ook niet naar mezelf. heeft iemand tips? love, Anoniem 14jr. met dit bericht wil ik niemand aansporen om zo veel te wegen, zo te voelen of zo te praten/doen tegen anderen. laat dit duidelijk zijn!

8 feb 2017, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

ik ben een jongen en vindt meisjes die niet te dik niet te dun zijn maar wel een beetje een klein buikje hebben het mooist, zou dolgraag met je afspreken

8 feb 2017, 20:02, iemand
2

Lieve Anoniem een ding als je een beetje dik was wat is erg erg aan voel je niet schuldig als je een beetje bol was maar als je echt wilt echt dunner wilt woorden heb ik tip
ga naar de trilplaat
sport lekker veel het is ook nog eens leuk
ietsje minder eten en wat gezonder
dat zijn wat tips ik hoop dat je het leest

9 feb 2017, 19:02, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.