Aangekomen sinds starten studie

Hoi,
Sinds het starten van mijn studie 1,5 geleden ben ik best wel wat aangekomen. Ik ben van 63 kg naar 76 kg gegaan. Ik heb nu weleenswaar overgewicht maar voel me nog niet echt dik (heb alleen een buik, maar valt niet heel erg op doordat ik van nature redelijk fit ben). Ik vroeg me dus af of het normaal is om zoveel aan te komen sinds het starten met een studie.

3 jan 2021, Rj19


Reacties

plaats reactie
1

Hey Rj19! Aankomen tijdens het begin van een studie komt wel veel voor, dus je bent wat dat betreft geen uitzondering. Studeren zorgt toch vaak voor een wat andere leefstijl, zeker in het begin. Dat is vaak goed te zien aan de foto’s van jaargroepen bij studenten- en studieverenigingen, waar de figuren met de jaren gemiddeld gezien steeds wat gevulder worden. Hoe lang ben je als ik vragen mag? En kun je uitleggen wat er in jouw leefstijl zo is veranderd dat je bent aangekomen? Kijk sowieso ook eens naar de studiegenoten om je heen. Zie je daarbij vergelijkbare veranderingen?

4 jan 2021, 08:01, B

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.