Aangekomen opmerkingen

He, ik ging laatst naar mijn opa een poosje niet meer gezien... ik zat op de bank en hij zei Jij bent ook lekker bezig! Ik zei hoezo? Lekkere bolle toet gekregen en wat meer vet? Ik wist niet wat ik hier op moest zeggen.... Mn moeder was hier een beetje boos op geworden. Ik wist wel dat ik wat was aangekomen enzo bij Mn benen vooral maar dat hoort denk ik vooral bij de puberteit. Ik wist dat ik wel dikker was bij Mn buik enzo ik merkte het wel dingen paste niet meer een maatje groter enzo. Maar nu heb ik dus echt een buikje wat je ziet ik heb nog een verhaal maar ik wacht eerst wel op de reacties.
Ik draag vaak Crop tops en van die strakke shirtjes enzo maar dat staat niet meer.... dus ik had laatst z’n streepjespak met wijde pijpen als je weet wat ik bedoel nou daar zie je ook dat buikje in...

19 mrt 2020, Bloemenmeisjeeex

Reacties

plaats reactie
1

@bloemenmeisjeeex ben je blij met je buik of wil je van je buik af?

19 mrt 2020, 15:03, 007
2

wat zijn je lengte en gewicht?

19 mrt 2020, 16:03, L
3

167 61 ik heb geen overgewicht maar ik zit wel in de buurt maar er staat dat ik een gezond gewicht heb maar ja ik woog altijd 54 dus ik ben 7 kilo aangekomen ofzo misschien wel meer sinds december en ja dat valt wel op denk ik. Ik ben trouwens 13 167 en 61 kilo

25 mrt 2020, 17:03, Bloemenmeisjeeex
4

Ik wil er wel vanaf maar het is niet alleen Mn buik maar gwn alles dik gezicht vind ik dan dikke bovenbenen dikke armen eigenlijk alles en ik krijg daar wel wat opmerkingen over met familie die ik niet zo vaak zie enzo

25 mrt 2020, 17:03, Bloemenmeisjeeex
5

Heb je een idee waardoor je in een relatief korte tijd van een paar maanden die 7 kilo bent aangekomen? Iets verandert in je eetpatroon? Sport/beweeg je nu minder of anders? Hoe is je stress-/rust-/slaapniveau ten opzichte van een paar maanden geleden?

Hoe heeft je gewicht zich in het verleden ontwikkeld? Al eerder onzeker over geweest? Al eerder afgevallen of een poging daartoe gedaan?

25 mrt 2020, 23:03, Timo

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer