Aangekomen na blessure

Afgelopen zomer heb ik een vervelende blessure aan mijn knie opgelopen.. Door die blessure ben ik ruim 14,5 kilo aangekomen. Ik was tot afgelopen zomer altijd een sportieve meid (zat op hockey en fietste veel), maar daar is mede door de blessure verandering in gekomen. Ik was tot aan de zomer een meid van 1.69 en woog rond de 64 kg. Ik ben noodgedwongen wat minder gaan bewegen en wat meer van het eten gaan genieten haha. Ik was voor mijn blessure altijd erg onzeker over mijn uiterlijk en gewicht en maakte me altijd gek of anderen mij niet te dik vonden. Maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd bijna alleen maar positief wordt benaderd dat het gewicht me goed staat. Ik moet ook eerlijk zeggen dat de extra rondingen me wel bevallen, ik wordt wat meer gezien :$ zijn er jongens/meiden die dit ook zo hebbben ervaren of er ook zo over denken?

XRoos

4 jan 2019, Roos


Reacties

plaats reactie
1

Ik hou sws meer van meiden met rondingen dus ik zou zeggen lekker houden, vooral als je er zelf positief over bent. Rondingen zijn de beste

5 jan 2019, 18:01, x
2

Rondingen staan veel beter bij een meid dan een slank afgetraind lichaam vind ik. Niks aan veranderen als je er zelf tevreden mee bent!

6 jan 2019, 21:01, J
3

Meiden die rondingen hebben of zelfs iets te zwaar zijn vind ik mooi ik denk dat meer mensen het hier mee eens zijn. Ik ben zelf namelijk ook wat zwaar.

7 jan 2019, 17:01, S
4

Hoi Roos,
Ik ben het helemaal met je eens.
Vollere vrouwen zien er voor mij mooier uit.
rondingen mogen er zeker wezen.
Dus als je je zelf er goed bij voelt is er niks mis mee.
Ben zelf een slanke jongen met een relatie met een vollere / dikkere vrouw

7 jan 2019, 19:01, T.
5

Hey Roos,
Hier nog een jongen die rondingen en wat zwaarder zijn bij meiden ook juist mooi vind. Ik vind het echt geweldig om je ervaring te lezen en ben blij dat er meiden zoals jij zijn die er geen moeite mee hebben. Hoe gaat het nu met je eet/beweeggedrag? Heb je het gevoel dat je nog meer aankomt, of let je er nu meer op? En merk je het ook echt met de beweging die je nog wel krijgt? Ik ben zelf een jongen die behoorlijk slank is. Dat komt vooral doordat ik totaal geen aanleg heb, maar ik vind wat voller bij meiden echt prachtig.

20 jan 2019, 19:01, B

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.