Aan wie moet ik dit vertellen?!

Hee, ik ben een meisje van 15 jaar, vanaf m’n 12 ben ik eigenlijk bezig met m’n gewicht, het was toen 45 langzaam werd ik langer en zwaarder, nu ben ik 172 cm en zit eigenlijk al 2 jaar op een gewicht van rond de 62, alleen dat is nu dus 64, mijn moeder denkt zelfs dat het 58 is omdat ik haar mijn echte gewicht niet durf te vertellen. Mijn plan was dan ook om echt af te vallen tot 58 alleen dat lukt niet. Dan ga ik het proberen en dan lukt het tot 63,5 en dan heb ik weer vreetdagen. Vandaag ook ik ging me vanavond wegen 65,5 ik schrok me dood zoveel heb ik nog nooit gewogen, toen heb ík overgegeven en nu weeg ik 64,9, ik dacht ik ga vanavond gewoon niks meer eten en dan kijk ik wat het morgenvroeg is en vanaf dat gewicht ga ik afvallen naar de 58. Alleen door die vreetdagen gaat het zo mis en dan is al m’n motivatie weg en ga ik overgeven. Ik wil gwn niet meer de hele tijd aan eten en m’n gewicht hoeven denken, voor de mensen om me heen kan ik het heel goed verborgen houden dat het zo gaat. Maar ik wil het gewoon aan iemand vertellen die me dan helpt alleen dat durf ik echt niet, niet aan m’n ouders vriendinnen of wie dan ook. Maar zelf kom ik er ook niet meer uit. Ik wil gwn 58 wegen, stoppen met altijd nadenken over eten en overgeven, alleen hoe bereik ik dat en aan wie kan ik mijn probleem vertellen? Als ik genoeg motivatie heb kan ik een dag gezond eten volhouden, alleen zodra die motivatie weg is vreet ik alles op en dan gaat het mis en dat is vaak al naar 2 dagen gezond eten. Plsss help me

9 jan 2021, Joanne


Reacties

plaats reactie
1

Hey Joanne je hoeft geen zorgen te maken, je hebt een prima gewicht voor je lengte! En ook als je wat aankomt maakt het niet veel uit, veel jongens vinden dikkere meiden leuk! Maar jij hebt een prima gezond gewicht voor je leeftijd en lengte.

9 jan 2021, 22:01, Anoniem
2

@Anoniem
klopt! stop met overgeven en liegen,probeer gewoon niet inmens veel te snoepeb en alles komt goed.

13 jan 2021, 21:01, anoniem 3.0
3

Hey
Ik heb heel hetzelfde verhaal en ben blij dat ik niet alleen ben. Ik weet zelf 55kg en van lijn ouders moet ik 52 wegen, vanaf dat ik probeer af te vallen krijg ik vreetbuien en kom ik aan. Ik lieg over mijn gewicht en daarmee werk ik mezelf alleen maar meer in de problemen. Ik mag mijn nieuwe schoenen en kleren niet hebben voordat ik 52 kg weeg

14 jan 2021, 23:01, Anoniem
4

@Anoniem Hoe lang ben jij, hoe oud en ben je een jongen of meisje?

15 jan 2021, 06:01, S

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.