99gram voor jongens

Hey
ik heb even gewoon een vraagje,
99gram is volgens mij meer op meisjes gericht, maar ik ben een jongen en ik heb ook gewoon dit soort vragen alleen dan voor jongens, kan ik die ook stellen? of is er misschien een 66gram voor jongens 😂
groetjes max

24 jun 2017, max


Reacties

plaats reactie
1

hiii max!
ik heb van m'n vrienden wel es gehoord over zoiets maar dat heeft een andere naam. k ben t alleen ff vergeten... maar er bestaat wel zoiets
XXX

24 jun 2017, 12:06, Lollyyyyyyyyyyyy
2

Het zal vast wel bestaan,
Maar ik denk dat niemand er problemen mee heeft als jij je vragen hier stelt.
Tenzij je dat zelf natuurlijk niet wilt dan zou ik proberen zo' n site voor jongens te vinden

24 jun 2017, 13:06, hee
3

Hallo ik ben ook een jongen ik zag nergens 66gram maar meiden zijn vaker onzeker. stom he.

24 jun 2017, 15:06, Mels
4

@Mels
Nee, ik vind dat onlangs dat ik een jongen ben, niet stom. Ik ben een jongen en ik ben ook vaak onzeker. En eenzaam. Dus ik wil ook dit soort hulp. Help me.

24 jun 2017, 20:06, max
5

max hier wat tips tip 1 zoek een hobby.tip 2 probeer wat leuks te doen met vrienden.tip 3 luister naar muziek (die je leuk vind) tip 4 praat erover.tip 5 sporten kan helpen tegen eenzaamheid.

25 jun 2017, 09:06, juliatje.
6

Lieve Max, je moet eerst weten dat je cool bent. En lekker omgaan met vrienden. En dingen doen die je leuk vind. Iedereen is onzeker maar iedereen is mooi

25 jun 2017, 11:06, Eva
7

Jongens kunnen 99gram ook gewoon gebruiken. Niks mis mee.

25 jun 2017, 22:06, Bluuh

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.