4 maanden niet ongesteld

Hi,

Ik ben ongeveer 1,5 jaar al ongesteld. (Ik heb nog geen pil gebruikt. Maar ik merk wel dat mijn cyclus best lang is (ongeveer rond de 40 dagen). Ik ben heel erg bang dat ik “iets” heb want ik ben nu ook al 4 maanden niet ongesteld geweest en maak me nu best wel erg zorgen daarover.

Het kan misschien aan de stress liggen, want de afgelopen maanden heb ik wel een beetje last gehad van stress (nu minder)

Ik ben ook heel bang om naar de dokter te gaan en het aan mijn moeder te zeggen (ze weet er dus ook niet van af)

Ik heb wel last van witte afscheiding. En ik heb ook vaak dat ik denk dat ik onggesteld wordt, maar dan wordt ik het niet.
Ik heb wel een keer in de afgelopen 4 maanden last gehad van 2 dagen “spotten”.
Heeft iemand advies? Is het verstandig om naar de huisarts te gaan? Moet ik me ernstig zorgen maken?

Heeft iemand dit meegemaakt of heeft iemand tips?

alvast bedankt!

9 apr 2018, Li


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Li,
witte afscheiding is dat je vagina zichzelf schoonmaakt. Het is idd best wel lang, 4 maanden. Maar heb jij ook iets anders, met je ontlasting? En misschien ben jij ook misselijk. Je lichaam moet je stres nog verwerken, ik denk dat dat het is.
Liefs Eva.

10 apr 2018, 12:04, Eva
2

Hi eva,
Nee ik heb geen last van mijn ontlasting en ik heb geen last van misselijkheid

10 apr 2018, 16:04, Li

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.