2 x Seks met vriend van moeder.

Hooi!

Mijn ouders zijn al lang gescheiden(sinds ik 1 was, weet ik niet veel meer van) en sinds dien heeft mijn moeder een nieuwe vriend. In de loop van de jaren verzorgde hij me. Mijn moeder werkt namelijk, bijna, altijd. Hij keek altijd veel naar mij, maar omdat ik niet wist hoe vaders waren, dacht ik dat dit normaal was. Veel vriendinnen had ik niet, dus ik sprak niet vaak af. Waardoor ik niet kon zien of dat bij hun ook zo was. Hij geeft/gaf me veel aandacht. Maar (ben nu 14) ik heb seks met hem gehad. We hadden een avond met z'n tweeén en ik voel me gewoon op m'n gemak met hem. Ik had een rokje aan(sinds dien ook niet meer aangehad) en hij zijn pjyama al. Ik zei dat ik me zo ging omkleden, maar er was een te leuk programma op. We wonen ook best op een ongelegen plek, dus niemand kon ons horen. Hij hield zijn hand op mij been, wat ik best eng vond. Maar ik sliep, licht, dus veel kreeg ik niet mee. Toen kwam hij steeds dichter bij. Uiteindelijk ging hij onder mijn rok. Hij trok mijn onderbroek uit en streelde me zachtjes daar beneden. Zijn broek had hij kennelijk al uit ofzo. Want toen ik wakker werd uit mijn lichte slaap, had hij zijn had op zijn geslachtsdeel. Hij stook langzaam zijn vinger bij mij erin. Wat ik niet prettig vond. Maar toen hij boven op me kwam liggen en ik voelde dat hij opgewonden was, want zijn geslachtsdeel lag tegen mijn buik aan. Vond ik het eng. Hij had me stevig vast, en ik kon niet weg. Hij had mijn trui al uitgetrokken toen ik sliep. Mijn BH zat half los van mijn borsten. Hij kneep erin met zijn hand, en ik wou al gillen. Help! Maar dat deed ik niet. Zachtjes fluisterde hij: (Mijn naam), het komt allemaal goed. Je moeder zal niks doorhebben. Ik wil het alleen even doen, en geloof me. Je zal het fijn vinden, en dit is niet de laatste keer. Als je iets verteld aan iemand, zal ik door blijven gaan. Toen deed hij langzaam mijn rokje naar beneden en deed het. Hij stak hem erin. Ik gilde heel hard en hij kreunde. Hij vond het 'lekker' denk ik. Zijn hand lag nog steeds op mijn borst. Hij kreunde en duwde mijn steeds meer in de bank. Ik vond het heel even fijn. Maar toen bedacht ik me weer. Ik word ontmaagd, op mijn 14de door de vriend van mijn moeder?! Zijn mond kwam ook steeds dichterbij en uiteindelijk zoende hij me ook. Ik beet op zijn tong, maar hij ging door. Uiteindelijk kwam ik wel klaar, maar ik vond het helemaal niet fijn. Toen hij klaar was, gaf hij mij mijn kleren terug en wees naar de trap. Ik rende zo snel als ik kon naar beneden. En toen zocht ik naar een site. Zoals deze. Maar hij kwam naar boven. Hij klopte op de deur en trok hem open. "Je zegt niks! Of ik ga dit iedere avond doen, wanneer je moeder weg is." Als ik eraan denk voel ik me helemaal vies. En ik heb ook nog geen voorlichting gehad. Op onze school dat ze dat pas heel laat. Ik ben die volgende ochtend zoals normaal maar gaan douchen, maar ik ben wel ongesteld geworden. En wat gebeurt er als je zwanger bent? Tips? En moet ik hef aan mijn moeder vertellen? Alvast bedankt voor de tips.

7 mei 2015, OntmaagdMeisje


Reacties

plaats reactie
1

Omg wat heftig voor je ik ben ook ook ontmaagd toen ik maar net 5/6 was door een of ander vreemd mens als ik jouw was zou ik een keer als je zeker weet dat je een hele lange tijd hebr met je moeder samen het haar gewoon vertellen anders word het egt te erg!!

7 mei 2015, 18:05, why me?
2

Hii
Je zou het echt moeten vertellen aan iemand!
Wat hij heeft gedaan mag niet, en hij kan hier ook niet zomaar mee weg komen. Ik zou er zeker met iamad over hebben xx

7 mei 2015, 19:05, alone
3

Hoooiii Why me? & alone,

Met wie moet ik er over praten dan? Mijn beltegoed is op, dus kindertelefoon kan al niet. Mijn moeder is bijna nooit thuis. (Vriend deze avond wel, dus ben bang en ga niet naar beneden.) zusjes of broertjes heb ik niet. Zoals ik al zei: ik woon op een afgelegen plek, best ver van de stad. Ik moet ook echt zowat een uurtje rijden naar school+de stad. Heel veel vrienden heb ik niet. Ik ken wel de kinderen van mijn klas, maar vrienden zijn we niet. De echte twee meisjes waar ik vrienden mee ben, zijn op vakantie. En sws de vriend van mijn moeder zoekt mijn mobiel toch door elke avond. Ik wis gwn de geschiedenis altijd. Dus hier komt hij niet achter hoor. Mijn moeder komt anders laat thuis, en vroeg weer de deur uit. Op internet kan ik niet veel, want ze kennen me niet persoonlijk. Dus ja. Wat nu? Opa+oma zijn alletwee gestorven. Mijn -echte- vader is in Berlijn. En dus de vriend van mijn moeder zoekt mijn mobiel door. Help me alsjeblieft! Oke. Ik sluit nu vlug af, ik hoor hem naar boven komen. Doei!

7 mei 2015, 20:05, OntmaagdMeisje
4

Je kan erover praten met een leraar op school, ik begrijp dat je je er misschien voor schaamt, maar er is maar 1 manier om dit op te lossen: PRAAT EROVER. Het maakt niet uit met wie, als het maar iemand is waarvan je denkt dat diegene je kan helpen, het waarschijnlijkst dus een volwassene. Je mentor, als je die hebt, of een andere leraar, met de huistelefoon bellen naar een familielid en tegen de vriend van je moeder zeggen dat je haar iets moest vragen? Het maakt niet uit, zoek hulp, hoe bang/beschaamd je ook bent. De enige manier om dit te stoppen is door hulp te zoeken. Alsjeblieft, praat er met iemand over!

7 mei 2015, 23:05, Murph
5

De kindertelefoon is gratis om te bellen dus je kan daar altijd terecht ook al is je beltegoed op.

7 jun 2015, 22:06, MarshMellow
6

wow wat erg!
je moet het toch sowieso aan iemand vertellen! je kunt dit namelijk niet voor jezelf houden.
je zou altijd nog de kindertelefoon bellen. maar misschien is het daarna beter om het aan iemand te vertellen die je vertrouwd.
als je het aan je moeder verteld is er namelijk wel een kans dat ze het niet geloofd.]
heel veel succes nog hiermee! x

8 jun 2015, 16:06, rooz
7

ik denk dat je het best aan niemand verteld want als hij erachter komt dan zou hij het iedere keer doen

18 jul 2015, 22:07, elfie
8

Luister als je het niet vertelt doet hij het sws altijd en *** sorry hoor maar anders stopt het nooit

*** Dit bericht is aangepast door de moderator.

25 jul 2015, 21:07, alicia
9

Ik zal zo snel mogelijk als ik jou was met je moeder praten. Zodra ze thuis is al is het midden in de nacht en is die vriend erbij. Je kan hier niet zelf mee blijven zitten! Al helemaal niet al die vieze vriend alleen met jou thuis is.

2 aug 2015, 13:08, xxxxxx
10

niet lullig bedoeld, maar ik zou naar de politie gaan moeder of familielid. Dit mag echt niet .

2 aug 2015, 15:08, !!!
11

Hey omg super erg ben je bang om geweld te gebruiken? Ik zou als ik jou was ergens je telefoon neerzetten ofzo en dan filmen. Als hij iets probeert zeg je nee en als hij doorgaat sla je hem ofzo of schop of knijp hem in zijn geslachtsdeel als je dat durft als ie dan ff uitgeschakelt is moet je je telefoon pakken en wegrennen je moet je fieys alvast klaarzetten fiets naar het werk van je moeder of ergens anders naartoe. Zorg in ieder geval voor bewijs. Sterkte

3 aug 2015, 19:08, ###
12

Wat heftig dat je dit hebt meegemaakt. Heel rot voor jou.

Ik zie dat je al een tijdje geleden dit topic hebt gepost. Als je het fijn vindt kan je op de chat komen om met ons te chatten. Deze uitnodiging is natuurlijk ook voor alle anderen die dit lezen.

groet! Moderator

3 aug 2015, 20:08, moderator
13

Wow! wat super vervelend om te horen!

16 jun 2016, 11:06, Haar stiefPa
14

hoe is het afgelopen,

10 dec 2017, 15:12, rda
15

Best heftig dit.
Als je nog hierop zit
Hoe is het afgelopen?

10 dec 2017, 16:12, Queen👑
16

Al snap ik niet wat het probleem is.

22 dec 2017, 22:12, Queen👑
17

Probeer als je in de gaten krijgt dat het weer gebeuren gaat opname met je telefoon te maken voor bewijs.
Hoeft geen beeld te zijn kan ook geluid zijn.
En dan je moeder laten horen of zien zodat ze je gelooft.
Succes ermee

23 dec 2017, 08:12, Chantie 15
18

De 2e Queen 👑 reactie was ik niet.

23 dec 2017, 14:12, Queen👑
19

Ik ben dit niet.

2 jan 2018, 09:01, Queen👑
20

Prik hem in z'n oog, klinkt hard maar wat hij doet is erger. Zo is hij even verblind en kan je weggaan. Als hij langer pijn heeft vertel je je moeder wat je hebt gedaan en waarom

2 jan 2018, 20:01, ❤️
21

wow wat heftig, miss kan je er met iemand op school over praten ofzo. sorry voor de late rea

8 jan 2018, 22:01, blacky
22

DIT IS VERKRACHTING GA NAAR DE POLITIE!!!!!!!!!!!!!
geen grap dit telt als verkrachting en al helemaal omdat je minderjarig bent MOET je naar de politie gaan. dit hoort niet thuis

11 jan 2018, 19:01, meisjeinlove
23

Je kan ook je raar gaan gedragen dan vraagt je moeder wel waarom

9 jul 2018, 20:07, Maybe
24

Ga naar de politie serieus

11 aug 2018, 17:08, Omg
25

Hey! Je bent zojuist verkracht meid!? Zeg tegen hem ik ga met mijn vriendin naar de stad winkelen ga daarna gwn stiekem naar de politie dan kun jij het filmpje laten zien en het bewijzen wat hij heeft gedaan daarna het beste naar de dokter gaan kijken of je zwanger bent! Of misschien gewoon de wondjes zien ik heb dat vaker gehoord dat je dan moet kijken of er een wond opzit van de seks suc7 ik hoop dat het goedgaat PS: vertel het tegen iemand of het gaat zo Door ik meen het ! ❤️

21 aug 2018, 00:08, Helloxoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.