1e keer verliefd? Help meh!!!

Hai ik ben isa (ik ben 13)
En zit in de tweede
Ik ben niet het type wat met boys bezig is maar sinds ik twee maanden terug van klas ben geswitcht ( rede is niet relevant) zit ik bij een jongen en nu moet ik steeds aan hem denken.
En als gij dichtbij is word ik helemaal zenuw achtig en als hij tegen me praat dan wordt ik gek van binnen. En het gekke is dat ik hem niet eens zo knap vind maar zijn persoonlijkheid past goed bij de mijne hetzelfde geld voor zij interesses.
Maar nu ben ik op het punt dat ik s' avonds droom over met hem op date gaan enzo en aangezien dit heel nieuw voor me is heb ik Echt hulp nodig.
Dus even wat vragen:
- ben ik überhaupt verlieft want ik vind hem niet knap ofzo maar voor de rest echt perfect <3
-Moet ik mijn friends het vertellen want opzich vertrouw ik ze wel maar ik ben toch bang dat het dan naar buiten komt of ze mij te lelijk voor hem vinden zeker aangezien hij in onze klas zit.
- hoe kan ik er voor zorgen dat als hij tegen me praat ik niet in zoete schattige dromerige babbel modus ga XD
- en hoe kan ik hem zonder het te obvious te maken toch iets laten merken

Oh btw ik ben dat verlegen type die binnen mijn vriendengroep opzich wel open is maar anders heel stil

21 nov 2018, Isa the Catlover


Reacties

plaats reactie
1

Heyyy, je bent duidelijk wel verliefd! Als je vriendinnen echt je vriendinnen zijn kan je ze het natuurlijk wel vertellen, misschien hebben zij ook wel enkele tips voor jou! Gewoon durven meid, GO FOR IT xxxx

22 nov 2018, 23:11, Lol
2

Wat leuk dat je verliefd bent! Maar ga er alsjeblieft voor en blijf niet te lang aan hem hangen als 'crush' maar vertel hem op tijd wat je voelt. Je bent nog zo jong, ik ben 16 en had een crush, maar heb zo lang gezwegen dat ik al mijn kansen heb gemist. Je kan beter worden afgewezen dan dat je steeds twijfelt. Duidelijkheid is beter. Ga ervoor meid! Het komt goed!xx

24 nov 2018, 22:11, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.