18 jaar?!

Hey mensjes,

Ik zit nu in een nieuwe klas op het MBO. Ik ben 15, net op het randje van 16 worden (oktober). Er is in mijn klas een leeftijdsverschil tussen 15 en 22, en ik had mezelf voorgenomen om niet verliefd te worden... Het leuke is, we zijn pas een paar weken begonnen met dit schooljaar, en nu al valt mijn oog te vaak op een jongen in mijn klas... 😒

Hij is 18 jaar, niet zo een groot verschil, 2 jaar, maar alsnog weet ik niet of het een goed idee is. Hij is nu "officieel" volwassen en die gedachte zit me op de een of andere manier niet lekker...

Ik weet trouwens niet eens of het wederzijds is
Maar ik zie hem wel vaak naar mij kijken en ik weet niet of het waar is, maar het lijkt of hij steeds dichtbij mij wilt zitten...

Idk man jongens zijn moeilijk *sigh*

-S

25 sep 2020, Wanhoopje


Reacties

plaats reactie
1

Lieverd ik ben aankomende maand al een halfjaar samen met mijn vriend die sinds kort 19 is en ik ben zelf nog 15 november 16. Als jullie normaal met elkaar omgaan dezelfde humor delen etc en het verschil niet eens opvalt gewoon ervoor gaan je weet nooit wat er gebeurd!

27 sep 2020, 00:09, Blair
2

Heel erg bedankt voor je antwoord!

Botst het soms niet met dingen zoals ervaring enz?

27 sep 2020, 20:09, Wanhoopje
3

haha nee hoor we zijn er allebei heel relaxed over hoor we waren laatst een heel verhaal over teletubbies aan het bedenken 😂😂.
tuurlijk heeft hij wel meer ervaring enzo maar hij doet er niet zo moeilijk over, wij zijn gewoon van oefening baart kunst en alles op een eigen tempo. (in jou geval moet jeje er natuurlijk wel oke over voelen en niet gepusht ofzo)

27 sep 2020, 21:09, A

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.