16 jaar en plat

Hoi! Ik word echt bijna 16 alleen mijn lichaam ziet er nog steeds als een klein kind uit... ik heb helemaal geen heupen of billen. En ik heb ook nog maar nauwelijks cup aa ;( ik ben bang dat dit voor altijd zo zou blijven want ik ben al 16. Ik vind het helemaal niet mooi maar ik ben ook best wel dun namelijk 51 kg en 1,72 ongeveer. ik heb al veel extra calorieën gegeten maar daar gaat het nu niet over. Kan het nog groeien met 16 jarige leeftijd?

22 mrt 2020, Evie


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb geen idee maar je moet blij zijn. Er zijn ook mensen met te grote billen en borsten die wel een borstverkleining MOETEN nemen. Je kan eventueel als je het echt wil en je toestemming hebt van je ouders een borstvergroting nemen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes Anoniempjevaninmiddels12

22 mrt 2020, 10:03, Anoniempjevaninmiddels12
2

Lieve Evie, ik herken mezelf hier ook heel erg in!

Laat ongesteld, lang maar dun, en kleine borsten/billen.
Maar zoals degene boven mijn zei, te grote borsten zijn ook niet handig. Als je hele grote hebt, is dat met sporten moeilijk (dat doet pijn). En je bent inderdaad 16, maar je bent nog puber op je 20e, dus er kan nog een hoop gebeuren. Misschien krijg je cup F. Als je zoals nu de kleine hebt, rock het! Tuurlijk het is lastig, want je onzekerheden rock je niet zomaar. Maar als je echt heel onzeker bent, gebruik van die opvullers!

En over je billen, je kan bepaalde leggings dragen, om ze groter te laten lijken.

Liefs Eva <3

23 mrt 2020, 11:03, E
3

Ja jullie hebben zeker gelijk!
Dankjewel voor het reageren:)

23 mrt 2020, 18:03, Evie
4

Ze kunnen zeker nog groeien. Ik was ook pas 16 toen ze bij mij toch nog wat groter werden. Ik zit nu tussen een B- en C-cup in. Hoeft van mij ook niet groter, ik ben er tevreden mee.

24 mrt 2020, 16:03, Kim96
5

Hey, het kan nog 'goed komen' allemaal. Ik was 14 en ik had bijna geen borsten, toen werd ik ongesteld en in een paar maanden/ half jaar had ik ineens borsten!

27 mrt 2020, 15:03, Anna
6

Ik ben 15 en ik ben ook plat, 169 en 50 kg. Misschien moet het gewoon nog komen, maar als je het echt heel graag wil zal ik proberen om op een gezonde manier (dus niet expres veel ongezond eten) wat aan te komen, misschien helpt dat. Als je ondergewicht hebt kan je lichaam nog wel eens achterraken met groei omdat je dan niet genoeg voedingsstoffen krijgt. Eet je wel genoeg? Misschien kan het dan daar aan liggen. Ik had ernstig ondergewicht en toen groeide ik ook niet meer. Toen ik weer op gezonder gewicht kwam begon ik weer te groeien.

28 mrt 2020, 16:03, 🍂
7

bedankt voor de reacties allemaal! Ik eet wel genoeg maar ik heb denk ik een snelle stofwisseling? Misschien moet ik inderdaad nog meer calorieën gaan proberen te eten als dat helpt

28 mrt 2020, 17:03, Evie
8

Hoi!
Ik herken dit heel erg
Zelfde leeftijd, lengte, gewicht, cup maat

Ik vind het vooral vervelend omdat ik bh's mooi vind

5 apr 2020, 01:04, Schaapske
9

Dit is bij ieder verschillen bijvoorbeeld een vriendin van mij heeft namelijk DD en zei is 15 ligt dus ook aan genen. En als je 20 bent en er niet tevreden bent praat erover met huisarts bijvoorbeeld of plastische chirurg. En trouwens ik ben een jongen en heel even tussen ons als ik mijn borsten ga meten kan ik je zeggen dat ik daar niet vrolijk van word ik was best wel dik ik ben nu 15 en ben in korte tijd iets van 25kg afgevallen en heb nu nog wat veel maar ik ben nu bezig met oefeningen. PS ik woog iets van 94.4 en dat is best veel voor jongen van 15 jaar . Maar ik ben wel 189 maar wees jezelf en het komt later toch wel als je kinderen krijgt.

13 apr 2020, 22:04, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.