13 en kinderwens

Hoooi,
Ja je leest het goed.
Btw ik bem over een dag na deze post 14.☺️
Maar ik wou eerst eigenlijk geen kinderen, maar ik denk zo “het is nu of nooit”. Want ik wil geen moeder van 40 zijn, en ik wil ook geen kinderen op een slechte planeet.
Ik ben al op mijn 12.5e ontmaagd, en dat vind niemand fout die ik ken. Dus ik kan misschien zwanger worden, dan heb ik gwn een klein zusje of broertje.😅
Wat vinden jullie?
😘💋

19 mrt 2019, Xeefjex


Reacties

plaats reactie
1

Zelf geloof ik deze post niet, niemand zou zomaar zwanger willen worden, omdat het zogenaamd binnen kort een ''slecht planeet'' wordt, maar als dit toch waar is dan sorry, maar dat was heel dom van je. Jammer genoeg kunnen we tijd niet meer aanpassen, maar je hebt een hele leven voor je. Je hebt ongeveer 27 jaren voordat je 40 bent en dat duurt best lang, Stel dat het klopt dat je zwanger bent en dat je ouders het niet goed vinden, wat dan? Hoe ga je voor je kinderen zorgen. Ik begrijp dat je niet kinderen wilt pas krijgen als je oud bent, maar een tienermoeder is veel erger dan een 40-jarige vrouw die kinderen krijgt! Het is veel verstandiger om eerst je studie af te maken, werken, een persoon vinden waarvan je echt van houdt en dan kinderen krijgen. Dit geldt niet alleen voor de persoon die deze forum heeft gemaakt maar ook voor anderen. Het lijkt wel leuk om kinderen te hebben, maar je moet nooit het feit vergeten dat we op deze leeftijd nog niet helemaal stabiel zijn in het leven, wacht af, heb geduld.

19 mrt 2019, 20:03, w
2

Het is wel waar.❤️
Het klimaat gaat eraan, we worden minder sociaal, ect. Daarom wil ik nu kinderen. Dan heb ik ook nog een klein broertje of zusje. En btw ik ben enigs kind.😪

20 mrt 2019, 07:03, Xeefjex
3

Beste Xeefjex het klopt dat het klimaat eraan gaat door de mens doordat we maar egoïsch zijn maar jij kan ook dingen doen om het klimaat te redden,ik heb er ook 2 topics overgeschreven maar o.a. kan je koud douchen en 1 of 2 keer in de week douchen, plantaardig eten, alles tweedehands kopen,weinig plastic gebruiken, zuinig met licht doen en natuurlijke schoonmaak en verzorgingsproducten gebruiken. En er zijn nog veel meer dingen die je kan doen. Maar jong kinderen op je leeftijd heeft allemaal risico's en het beste is om te wachten todat je een opleiding achter te rug hebt en je in een veilige omgeving woont, want je bent nog jong en daar moet je van genieten en anders vraag je ouders advies hierover,succes en zeg maar als je meer advies wilt.

20 mrt 2019, 11:03, juliatje.
4

Ten eerste krijg je geen broertje of zusje als jij de moeder bent.
En ten tweede gaat jou kind dan de verwoesing van onze planeet bewust meemaken. Je moet je beseffen dat jij op jouw leeftijd nog niet de (financiële) middelen hebt om een kind een gelukkige jeugd te geven

21 mrt 2019, 23:03, Laura
5

Gezien je leeftijd, zal jij waarschijnlijk ook dr voogdij over je kind niet hebben, maar iemand anders.

Wacht nog minstens 5 jaar met zwanger worden.

1 jun 2019, 03:06, Juul
6

Zet je Nog een extra vervuiler op deze planeet?

4 jun 2019, 10:06, Bikinigek
7

Je kan pas zwanger worden als je voor het eerst ongesteld bent geweest.

4 jun 2019, 17:06, Ano

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.