1 dag ongesteld?!!

Hoiii,
Ik was vrijdag op school en toen ik pauze had ging ik naar de wc en toen zag ik dat ik ongesteld was geworden. Toen deed ik een tampon in en toen ik hem eruit haalde zat hij ook gewoon vol. Toen voor ik ging slapen deed ik een minitampon in maar toen ik die zaterdagochtend eruit haalde was hij helemaal schoon!!! Hoe kan dat?

10 sep 2017, Appelmoes


Reacties

plaats reactie
1

Hoi zou je niet maandverband in doen of OB tamons? X

10 sep 2017, 17:09, tamaraaaa
2

Hee lieve Appelmoes, ik heb gehoord dat een tampon heel slecht is. Maar wij meiden verliezen nou wat bloed. Je kan het helaas niet minder maken. Maar als je wil kan je ook maandverband gebruiken of kruisjes die je in doet. Ik ben een week geleden ook ongesteld. Maar ik wat later als gemiddeld want de gemiddelde is 11 of 12. Maar ik weet ook niet echt wat ik gebruiken moet. Heb jij tips? Big Huge.💦🌹🥀Misschien geef ik een feestje. 😘

12 sep 2017, 16:09, Eva
3

Hey Eva, een tampon is niet slecht voor je en al helemaal niet als je hem goed inbrengt. Ik persoonlijk zou geen maandverband gebruiken want dat verschuift, broeit, zit niet lekker, je voelt het lopen en je zit als het ware op je bloed... Natuurlijk kun je maandverband gebruiken als je dat prettig vind maar als je wilt zwemmen moet je wel tampons gaan gebruiken, als je nog vragen hebt, stel ze gerust💓

12 sep 2017, 17:09, Appelmoes
4

@tamaraaaa, dat is dus wat ik deed... Maar de volgende dag was ik niey meer ongesteld en ik heb alleen hele hele lichtbruine afscheiding

12 sep 2017, 17:09, Appelmoes
5

Hee lieve Appelmoes, mag ik dat verhaal van jou eerste keer ongesteld worden. Ik ging trouwens naar mijn dansles. En ik had geen tampons, maandverband, kruisjes. En mijn vriendin ook niet, alleen was zij het ook 😣. Fijn dat het niet slecht is. Alleen doet het niet pijn? Ik ben ook een week ongesteld, en ik heb nog geen eens een keuze over de beschermingsmiddelen gemaakt. Ik vind die roze tampon's ook heel mooi. Maandverband is misschien fijn, ik weet het niet. Sommige vinden het luiers. En ik ben heel dun, omdat ik per uur 5 keer naar de wc moet. Daarom ben ik zo dun helaas mijn bmi is 17,2 🤐. En omdat ik zo broodmager ben had ik het niet verwacht. Maar ik wil ook geen kinderen, en ik ben bang om verkracht te worden. Bedankt voor je advies 🤗

12 sep 2017, 18:09, Eva
6

Ik ben ook heel mager en ik ben 14, ik was dus op vakantie en toen gebeurde het ik zal vertellen hoe het komt sorry als het een beetje vies is😐 Ik was in de tent en het voelde alsof ik een beetje in m'n broek plaste of ik heel veel afscheiding had en ik had aan de binnenkant van m'n pyjamabroekje ook een super super klein rood stipje maar ik deed niks bijzonders. Het was ochtend dus ik ging naar het toiletgebouw om tanden te poetsen en gelijk toen ik klaar was ben ik gelijk naar de wc gegaan om het te "checken" en toen was echt heel m'n onderbroek rood/bruin (dat komt omdat ik een roze onderbroek aanhad😂) Toen heb ik het tegen m'n moeder gezegd maar we hadden geen "spullen" bij ons en het was een feestdag (mariahemelvaart) dus alle winkels zaten dicht... Gelukkig was er een supermarkt open dus kochten we tampons en maandverband zodat ik kon zwemmen (het maandverband heb ik de hele vakantie niet eens gebruik ook niet de eerste keer) Ookal had ik een tampon in ik durfde de eerste keer niet te zwemmen, de tweede dag wel. Ik had de avond ervoor echt iets van 2 swconden een kramp en de eerste dag was ik zo moe en "ziek" dat ik twee uur midden op de dag heb geslapen. Verder had ik er geen last van😄 Dat was mijn mega lange verhaal, sorry voor dat het zo lang is😵 Xxx💞

12 sep 2017, 20:09, Anne-Claire

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.